Kotihoidontukea ei saa lyhentää

lapsi ei ole työ velvollinen

/ #225 "oman elämän

04.03.2012 11:12

paras savotta" ÄITIYS lapsen ja vanhemman yhteiselo on niin arvokasta että se pitää jollain konstilla saada pois koska se perustuu rakkauteen ja rakkaus ei sovi tämän maailman kuvioon. Arvoisa peruspalveluministeri, lapsuus on lyhyt aika.. onnellinen lapsuus kasvattaa terveitä aikuisia ihmisiä tämän maan hyväksi ei mene tukiraha hukkaan lapsessa, tuki tulisi nostaa kouluikään asti. Menkää aamulla katsomaan sitä luonnotonta näytelmää johokin lastentarhaan tai mihin vaan jonne pienen lapsen äiti tuo pientä sydän syrjällään ja se itku on jo vaiennettu ÄIDIN JA LAPSEN. Miten voidaan kuvitella että lapsi jaksaa vauvasta alkaen kulkea jossain hoidossa ja herätetään joka aamu kesken unia ja kipataan jonnekin päiväksi, se on kohtuutonta pienelle lapselle miten tämän annetaan tapahtua lapsen oikeus olla kotona hoidossa on ihmisoikeus kysymys! PAHOINPITELY ON NIMIKE TÄLLE LASTEN KOHTELULLE ENSINKÄÄN LASTA EI KUUNNELLA VAIKKA KUIN ITKISI.