Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Vieras

/ #2035 ISRAEL UPDATE / Israel-uutisia sanomalehdistä kääntänyt ja kommentoinut Gavriel Eskel

14.03.2012 20:31

ISRAEL löysi uuden öljy- ja kaasuesiintymän, tällä kertaa aivan Tel Avivin rannikon edustalta. Löydän suuruudeksi arvioidaan 100 miljoona tynnyriä arvoltaan 10 miljardia USD. Modiin Energy ja Adira Energy löysivät 128 miljoonaa tynnyriä öljyä ja 1.8 triljoonaa kuutiojalkaa kaasua Gabriela ja Yitzhak lisensseillään 15 mailin päässä luoteeseen rannikolta matalassa vedessä.

LÖYTÄJÄT kutsuvat löytöään merkittäväksi ja arvioivat, että kenttä voi laajeta potentiaalisesti 120 miljoonan tynnyrin verran. He vakuuttavat, että siellä on sataprosenttisesti öljyä, ja että löytö on kaupallisesti kannattava. Löydetty öljy on korkealaatuista ja sen hyödyntäminen on jopa helpompaa kuin kaasun, he arvioivat. Löytö kattaisi Israelin öljyntarpeen 18 kuukaudeksi.
Yhdessä aiempien löydettyjen Tamar ja Leviathan öljykenttien kanssa Israelista voi kehittyä öljyä vievä maa. Intian kanssa on neuvoteltu kaasutoimituksista lähivuosina. http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/153723#.T2BKBXn3vO0

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…