Katettu jalkapallokenttä Hyvinkäälle

Vieras

/ #11 Re: Huuto nauru

15.03.2012 10:11

Aikoinaan itkettiin sitä, ettei voi paikkakunnalta tulla pelaajia kun ei  ole olosuhteita. Tuli tekonurmi ja Villatehtaan kenttä ja nyt jo pitkäaikainen valmennuspäällikkö. Mikä on muuttunut 80- , 90- 2000-luvuilta. Ei sitten mikäään.Hyps on alueen toimivin jalkapalloseura? Minkä alueen? Korkeentaan Hyvinkään toimivin seura. Lahti aivan eri tasoa. Hämeenlinna aivan eri tasoa. Entä etelään mentäessä ja itään. PKKU, Järvenpää, Futura ......miten paljon pitää luetella. Monet lopettaneet jalkapallon huonojen ilmojen takia???  Jalkapalloilija joutuu treenaamaan vesisateessa tai pakkasessa? Montako päivää vuodessa menee yli 15 asteen pakkasten takia pieleen? Montako lumisateen? Kuka muu pitää Hypsiä kasvattajaseura kun Hypsiläinen itse? Voisiko joku kertoa missä nämä Hypsiläiset pelaavat jotka seura on kasvattanut? Miksei nämä adressin kerääjät eivät puutu oikeisiin asioihin ja kerää nimiä siihen? Hyvinkäällä on loistavat olosuhteet ja oikein rytmittämällä ei mitään ongelmia. Syksyllä seura pitää pitkiä taukoja tai harjoittelee vähemmän. Miksi ei jatketa jouluun ja pistäkää tammikuu lomakuukaudeksi näille pikku mussukoille. Voisiko joku kertoa miten lämmitettävän tulo on nostanut junioreiden tasoa? Miten tuntuu, että kentän käyttöaste on aika huono? Miten vanhemmat, jotka itkevät jo euroliiga maksuja ja puhumattakaan seuran maksuista jotka kuitenkin ovat ihan naurettavan pieniä, olisivat valmiita maksamaan hallivuorosta?  Seura ja vanhemmat eivät ole valmiita maksamaan edes pätevistä valmentajista? Hallin hinta täysmittaisena tulee olemaan n. 300.000-400.000 ja siihen lämmitys ym. Ison hallin alasrepiminen ja kokoaminen puolenvuoden välein tiputtaa hallin elinkaarta puolella. Lisäksi siihen tulee paljon vaurioita ja taas lisäkustannuksia. Idea sinällään on hyvä mutta....... Hyvinkää ei luo yhtään parempaa toimintaa hallissa kuin nykyiselläkään ihan kelvollisilla olosuhteilla. Ainoa mikä muuttuisi olisi vanhempien olosuhteet seistä kentänlaidalla ja huomattavasti korkeammat maksut. Parempi idea olisi eriyttää A ja B junnut edustuksen alle ja oma talous. Juniorit omana organisaationa nauttimaan euroliigan tuloita ja tulot valmennukseen. Tämän jälkeen kun seura saisi seuran toimimaan niin sitten katsottaisi sitä hallia. Lämmintä päälle ja jonot treeneistä pois ja pallo liikkumaan niin kyllä se siitä.