Pro Kirkkoharju

Vieras Urho
Vieras

/ #244 Re: Re: Re: Onko harjun tuhoamista kannattavia enemmän kuin suojelijoita?

15.11.2010 20:15

#240: Pekka Kannus, Pro Kirkkoharju - Re: Re: Onko harjun tuhoamista kannattavia enemmän kuin suojelijoita?

Ei taida olla ihan 3000 nimeä adresissa. Vähennetään vielä ulkopaikkakuntalaiset, pienituloiset, eläkeläiset,  opiskelijat ja vauvat, ja työttömät joiden ei tarvitse maksaa kunnallisveroa; joiden ei tarvitse maksaa suojelusta. Uskomatonta ovat arviot henkilöistä jotka eivät pääse nettiin. Eivät he automaattisesti ole suojelun kannattajia. Saattaisivat ennemmin vastustaa, kunhan tietäisivät kuinka paljon heidän pitäisi suojelusta maksaa. Palveluita pitäisi vähentää tai korottaa veroäyriä. Älkää nyt kukaan enää puhu maanvaihdon edullisuudesta. Jos se olisi niin edullista kuin on väitetty, winwin, silloin voitaisiin lunastaa kaikki Sorolan maat. Ja Pälkäne. Sen jälkeen  kaavoitettaisiin lisää ja valloittettaisiin Turku. Eihän sitä oikeasti kukaan halua. muuta ehkä Rovaniemi. Helsinki on liian kallis ylläpidettäväksi.