Järvenpää-lisä 2010 - KUNTALISÄ SÄILYTETTÄVÄ

Vieras

/ #4 Kotihoidontuki väärin kohdennettu

17.11.2010 09:04

Hei! Ison perheen kasvattanut. Hyvin koulutettu. Itse kouluttautunut uusille urillekin.
20 lastenlasta. Riittää tästä elättäjää ja eläkkeitten maksajaa muille kuin omalle äidille, virkamiehille, joita Suomessa on 50 miljoonaista kansaa vartenkin! Rahalla läträtään. On helppoa valtuuston päättää 10 miljoonien eurojen lainojen ottamisesta ja takaamisesta. Muun muassa lähes 100 miljoonan euron takaukset Kuntarahoitukselle, joka taitaa mennä konkurssiin sijoitettuaan näitä velkarahoja edelleen kriisimaihin muun muassa Italiaan. Vanhusten, vammaisten ja lasten hoidosta vastaaminen piti olla kunnan ensisijaista toimintaa. Se jätetään kokonaan retuperälle, kun sanktioita ei ole vaan aina vain rahaa virtaa muunmuassa ARA:lta. Siellä sitä on! Lasten kotihoidontuki kuuluu päivähoitolain hengessä myöskin niille perheille, jotka eivät voi PITÄÄ vakituista työpaikkaa lepäämässä ja odottamassa työhönpaluuta ja jotka ovat saaneet lapsestaan ansioonsidottuna jo päivärahatkin. HALOO HERÄTKÄÄ PAHVIT Järvenpään eliittipäättäjät!