Seksuaali- ja väkivaltarikollisille kovennetut rangaistukset, pelasta elämä

Vieras

/ #34 #26 !!!!

09.04.2012 00:35

#26: Vieras - Re: Eikö pedofilia ole muka sairaus!?!?!? TOTTA KAI SE ON!!!!!

Ei kait tää ole totta, että täällä yritetään puolustella jotenkin näitä pedofiileja että se ei olisikaan niin pahasta kaikille lapsille. Niinkuin tämä #26. Ettet ole itse juuri tällainen pedofiili!!! Ja voin sanoa #26, että kyllä se lapsen elämä pilaantuu jos se joutuu pedofiilin uhriksi. Eikö näitä lapsia/nuoria pitäisi juuri puolustaa viimeiseen asti, eikä hyväksikäyttö ole koskaan lapsen syy tai vika. AIKUISELLA on aina vastuu. Työskentelen juuri näiden hyväksikäytetettyjen lasten/nuorten kanssa ja voin kertoa ihan elävästä elämästä, että se todella jättää syvääkin syvemmät vauriot lapseen ja nuoreen. Yleinen piirre heillä on vakavat mielenterveydelliset ongelmat, itsetuhoinen käytös kuten itsensä viilteleminen tai jollakin muulla tapaa itsensä tai muiden vaurioittaminen/satuttaminen. Pakko-oireisuus, voimakas ahdistuneisuus ja masennus. Pedofilia tai insesti EI OLE KOSKAAN LAPSEN SYY TAI MILLÄÄN TAVALLA LAPSEN/NUOREN EDUN MUKAISTA TAI HYVÄKSI HÄNELLE, eikä todella voida sanoa että jollekkin lapselle se ei ole niin paha kuin toiselle tai että joku lapsi voi pitää siitä. Huhhuh!!!!! Olen ehdottomasti sen kannalla että pedofiileille pitemmät tuomio ja kuvat julki. Meidän aikuisten tehtävä on suojella lapsia, ei VAHINGOITTAA!!!!! Olen monesti ihmetellyt että nämä tekijät lähestulkoon aina ovat vapaalla jalalla ja jatkavat toimintaansa aina vaan uudestaan ja uudestaan. MITEN SE VOI OLLA MAHDOLLISTA?