Seksuaali- ja väkivaltarikollisille kovennetut rangaistukset, pelasta elämä

Vieras
Vieras

#26 Re: Eikö pedofilia ole muka sairaus!?!?!? TOTTA KAI SE ON!!!!!

04.02.2011 01:03

#23: LAPSI ON LAPSI EI MIKÄÄN LELU!!!!!! - Eikö pedofilia ole muka sairaus!?!?!? TOTTA KAI SE ON!!!!!  

No mitä jos tämä 13v ONKIN jo kunnolla kasvanut? Ja ONKIN jo tietoinen omasta kehostaan. Mitä jos tämä  mies EI pilaakkaan tämän "lapsen" elämää. Mitä jos tämä pieni pää ONKIN tykännyt tapahtumasta ja tulevaisuutta EI olekkaan revitty palasiksi. Ja tyttö (tässä esimerkissä)  luottaakin miehiin ja kunnioittaa heitä tulevaisuudessa?? Mitä jos tyttö vastedeskin TYKKÄÄ miesten lähestymisestä ja myös itsestään?? Tämähän on kaikki ihan SPEKULAATIOTA ! "mitä jos"-tyyliin. Me kaikki ihmiset ollaan YKSILÖITÄ ja koetaan asiat omalla yksilöllisellä tavalla. Toinen voi tykätä jostain mitä toinen inhoaa. Ei tällaista yleistystä niinkuin em. kirjoittaja harrastaa saisi olla.  Hänen pitäisi itse ottaa järki käteen ja miettiä millaisia yleistyksiä ja sontaa tänne suotaa. Vaan vaikeahan se järki on käteen ottaa, jos sitä ei ole. JOS elämä on pilattu, niin se toki on väärin ja inhottavaa, mutta kun se ei pilaannu kaikilla samoista asioista niinkuin tämä em. kirjoittaja luulee.

Santeri Larmila

#27 niin...

12.05.2011 01:24

Pedofiilit kuuluu saunan taakse... hirteen... mullan alle... helvetti mitä pohjasakkaa......
EiKostoaKohtuullistamista

#28 Re: Kostamallako asia korjaantuu?

21.07.2011 11:47

#1: Ernesti Hemmingvei - Kostamallako asia korjaantuu?

Pakkokastraatio pitää ehdottomasti ottaa jo käyttöön myös Suomessa pedofiileille. Nykyiset tuomiot ovat liian lepsuja.


Vieras

#29

04.11.2011 10:57

Tässä on kerrankin hyvä adressi. Tämmösiä vois allekirjottaa enemmältikin.

Vieras

#30 Linnaan heti hyväksikäyttäjät

22.12.2011 01:15

Erittäin hyvä adressi.

Varoittavana esimerkkinä on 12vuotiaan sukulaistytön seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomittu
Liikemies miljonääri Mynämäeltä JUKKA KYRÖLÄ 3KK ehdolliseen vankeuteen ja 6000e vahingonkorvauksiin 12v.tytölle.
Kovempia tuomioita tarvitaan nopeasti että tälläiset pedofiilit saadaan telkien taakse.
Meri Kainulainen
Savonlinna

#31 tällästä taas ..

14.01.2012 15:38

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

27.03.2012 11:56



Vieras

#33 Ristiriita

08.04.2012 23:44

Adressi mainitsee, että pedofilia on sairaus.
Suomen laki kieltää *ehdottomasti* sairauden vuoksi rankaisemisen. Joten kovempia rangaistuksia ei voi vaatia. Päinvastoin: JOS väitetään että pedofilia on sairaus (Mitä se ei mielestäni ole) pedofiileja ei saisi laittaa ollenkaan vankilaan lain mukaan.

Vieras

#34 #26 !!!!

09.04.2012 00:35

#26: Vieras - Re: Eikö pedofilia ole muka sairaus!?!?!? TOTTA KAI SE ON!!!!!

Ei kait tää ole totta, että täällä yritetään puolustella jotenkin näitä pedofiileja että se ei olisikaan niin pahasta kaikille lapsille. Niinkuin tämä #26. Ettet ole itse juuri tällainen pedofiili!!! Ja voin sanoa #26, että kyllä se lapsen elämä pilaantuu jos se joutuu pedofiilin uhriksi. Eikö näitä lapsia/nuoria pitäisi juuri puolustaa viimeiseen asti, eikä hyväksikäyttö ole koskaan lapsen syy tai vika. AIKUISELLA on aina vastuu. Työskentelen juuri näiden hyväksikäytetettyjen lasten/nuorten kanssa ja voin kertoa ihan elävästä elämästä, että se todella jättää syvääkin syvemmät vauriot lapseen ja nuoreen. Yleinen piirre heillä on vakavat mielenterveydelliset ongelmat, itsetuhoinen käytös kuten itsensä viilteleminen tai jollakin muulla tapaa itsensä tai muiden vaurioittaminen/satuttaminen. Pakko-oireisuus, voimakas ahdistuneisuus ja masennus. Pedofilia tai insesti EI OLE KOSKAAN LAPSEN SYY TAI MILLÄÄN TAVALLA LAPSEN/NUOREN EDUN MUKAISTA TAI HYVÄKSI HÄNELLE, eikä todella voida sanoa että jollekkin lapselle se ei ole niin paha kuin toiselle tai että joku lapsi voi pitää siitä. Huhhuh!!!!! Olen ehdottomasti sen kannalla että pedofiileille pitemmät tuomio ja kuvat julki. Meidän aikuisten tehtävä on suojella lapsia, ei VAHINGOITTAA!!!!! Olen monesti ihmetellyt että nämä tekijät lähestulkoon aina ovat vapaalla jalalla ja jatkavat toimintaansa aina vaan uudestaan ja uudestaan. MITEN SE VOI OLLA MAHDOLLISTA?


Vieras

#35

09.04.2012 08:30

Itse asuin pedofiilin naapurissa ja herätti suurta pelkoa näin äitinä
Ja tämä henkilö vapautuu ensikertalaisena todella nopeasti,ottaen huomioon pitkään jatkuneet raakuudet!!

väkivaltaa itsekin kokenut

#36 Re: Re: Eikö pedofilia ole muka sairaus!?!?!? TOTTA KAI SE ON!!!!!

11.04.2012 19:03

#26: Vieras - Re: Eikö pedofilia ole muka sairaus!?!?!? TOTTA KAI SE ON!!!!!

Kirjoituksesi saa minut voimaan pahoin. Kukaan muu kuin itse pedofiliaan taipuvainen henkilö ei voi kirjoittaa noin siitä, että 13-vuotias tyttö oikeastin nauttisikin seksin harrastamisesta aikuisten miesten kanssa. Toivottavasti en koskaan joudu tekemisiin kanssasi.


Vieras

#37

14.05.2012 06:05

Kenenkään elämää ei saa tuhota.

Vieras

#38 Re: Linnaan heti hyväksikäyttäjät

07.11.2012 19:36

#30: - Linnaan heti hyväksikäyttäjät 

 Tässä yhteydessä on syytä huomioida, että samainen Jukka Kyrölä omistaa vanhan teollisuuskiinteistön Turussa, jonka alueella olleissa viljasiiloissa kuoli noin 10-vuotias poika muutama vuosi sitten. Kyrölä omistaa kohteen yhdessä kahden muun liikemiehen kanssa, joista ainakin toisella on erittäin kyseenlainen maine. Henkilöt ovat Harri Lähteenmäki ja Antero Blomberg. Pikkupojan kuolema onnistuttiin ilmeisesti "siivoamaan" pois päiväjärjestyksestä maksamalla pojan vanhemmille.

hitler

#39 Re:

21.04.2013 21:56

#14: Robert Maunuksela -

Pahinta on ,että kaltaisesi "terveet" keskiverto ihmisetkin ,ovat tuollaisia vihasta eläviä sadisteja.

miia009

#40 Re:

03.05.2013 07:44

#22: -

olen kivitien uhri vuosituhannen vaihteesta ja syyte hylättiin!

Jklä

#41 Re: Re:

04.06.2013 03:34

#40: miia009 - Re:

Miksi hylättiin? Olen pahoillani.

MeMuura

#42 Avovankila

16.11.2013 22:50

Eikös tämä ole jo avovankilan puolella? Eli vapautunut...

Vieras

#43 Re: Kostamallako asia korjaantuu?

25.04.2014 06:50

#1: Ernesti Hemmingvei - Kostamallako asia korjaantuu? Kastraatio olisi oikea rangaistus tai tuomitseminen elinikäiseen pakkohoitoon. Kyse ei ole kostosta vaan lisävahinkojen ennalta ehkäisemisestä.

 

Mira Räihä

#44 Re: Kostamallako asia korjaantuu?

19.08.2014 12:48

#1: Ernesti Hemmingvei - Kostamallako asia korjaantuu? 

 Mielestäni pedofiilit joutaa mullan alle, hoitolaitokset eivät heitä paranna. Milloinkahan hyysäys loppuu!!?? Uhrien elämät täysin pilalla!!


Vieras

#45 Re: Avovankila

12.09.2014 20:03

Pedofiili sosiaalialalle?

#46 MikaelVuorinen

10.11.2014 07:37

#22: -  

Kuva löytyy täältä:

 

Lukee nykyään sosiaalialaa Tampereella. Pääsi ehdolliseen vapauteen 5 vuoden vankeuden jälkeen. Ei saisi mielestäni olla missään tekemisissä lasten kanssa tulevissa töissään. En oikein ymmärrä, miten voisi toimia koko alalla.

Kuva / Mikael Vuorinen

#47 Re: MikaelVuorinen

10.11.2014 07:40

#46: Pedofiili sosiaalialalle? - MikaelVuorinen 

 Kuva (www-osoite on kahdessa osassa, liitä ne yhteen, niin näet kuvan.)

http://www + vanhemmat.com +  phpbb/viewtopic.php?t=7714&sid=6aac2c8557cf6874989ce90a2f46e7a2

Mikael Vuorinen / tekemiset

#48 Oikeuden selonteot

10.11.2014 07:50


Vieras

#49 Re:

21.11.2014 14:30

#22: -  

 

ninde

#50 Re: Re:

18.01.2015 15:47

#40: miia009 - Re:  

 Kuin myös...=(

minun tapauista ei edes lähdetty tutkimaan, koska hän on rankkunsa kärsinyt.mites minä, tai sinä ja ne monet muut. itse olin 12vee kun hän alkoi minua hyväksikäyttämään...

tiedoksi sinulle numero 12, ei en nauttinut siitä...