Raumalaisten hoivakotien ja asukkaiden puolesta

Halpaako
Vieras

/ #28 Rokotus

24.11.2010 13:04

Eikös sopimukset irtisanottu 1.1.2011 alkaen?
Mielestäni Raumalaiset nykyiset toimijat ymmärtää huonosti markkinoita.Uusilla yrittäjillä ei ole toimipaikkoja ja kaupugin on ne kuitenkin jostain hoidettava.Eli vanhat hoivayritykset hoitavat entiseen malliin.MIKSI?Voisitte korottaa yhteis tuumin hintoja,vaikka kolminkertaiseksi ja antaa kaupungin virkamiesten ja politikkojen miettiä mitäs nyt tehdään.Mikään ei kiellä hinnannostoja.Takaisin samalla mitalla ja homma maksamaan.Valituksilla uudet toimijat voivat olla vielä vuosia pois kuvioista.Vielä on monta intressiä pitkällä valitustiellä,jos on halua näin tehdä ja pitkittää uusien tuloa.Kaupungin toimia täytyy ihmetellä puoltavilla lausunnoilla,joita se on antanut uusien hoivayrityksien tilantarpeeseen.Haetaan yhteistuumin rahoitusta ja avustuksia kohteisiin,jotka jo seisovat vanhojen tilojen muodossa.Eli Raumalla ei ole tilantarvetta,eikä näin ollen korkotukea eikä aran rahoitusta ole oikeudenmukaista saada.Tekeekö joku asiassa jopa virkavirheitä antamalla noin vääristäviä tietoja esim ARAlle.Kaikkihan muistaa ylen MOT ohjelman.