Maahanmuuttajien tuet

just joo

/ #246

10.05.2012 22:25

#5: hanne lahtela - Ei ne nyt niin paljon saa...

Eiköhän kaikki ketkä tähän adressiin nimensä laittavat, tiedä mistä puhutaan sen suurempia faktoja. Ja tosiasia on että tietenkin maahanmuuttajat tänne suomen tulee kun niitä täällä nin hyysätään. En tiedä millä pyhällähengellä elät vai oletko muuten vaan kultalusikka "pyllyssä" syntynyt, sillä minulla ja varmasti aika monella muulla on niin katkerat kokemukset kun ei saa rahaa edes elämiseen ja sossusta lähtee maahanmuuttajat hienoine autoineen, saavat parhat asunnot ja ajokortit kaupanpäälle. Ei minulla olisi ikinä ajokorttiin tai autoon rahaa, ei edes ruokaan, lainaa joudun ottamaan, kun sossussa olen suomalainen enkä saa mitään rahaa. Ja en tiedä missä tynnyrissä olet kasvanut vai vieläkö se kultalusikka siellä "pyllyssä" pilkottaa, kun luulet ettei suomalaiset halua töihin, jos et ole huomannut niitä töitä EI oiekin OLE.. Pointti on että kyllä meitä suomalaisia pitäisi ennen auttaa ja meidän asiat saada kuntoon ennen kuin hyysätään muita.. Et taida edes tietää mitä opiskelijat tai peruspäivärahalaiset saa rahaa kuussa ja mitä eläminen nykyään maksaa..