Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Katainen- Billerbergin pelinappula

/ #189 Re: Suomalaisilta puuttuu Pääministeri !

06.06.2012 18:15

#177: Kekkosen muistolle ! - Suomalaisilta puuttuu Pääministeri !

Samaa mieltä!! Katainen edustaa vain lyhytnäköisyyttä ja raha-ahneutta sekä puhdasta itsekkyyttä. Tähän mennessä en tiedä Kataisen ajaneen missään vaiheessa yhtäkään oikeasti järkevää ja oikeasti yleishyvää asiaa, sellaista siis mistä olisi jotain hyötyä muillekin kuin dollarin kuvat silmissä vilistäville kokoomuslaisille ja isojen yhtiöiden omistajille. Katainen ajaa alas kaikki ne arvot jotka tekevät suomesta Suomen; rehellisyys, isänmaan -ja samalla luonnon- todellinen arvostus ja taloudellinen tasa-arvoisuus (jota hyvinvointi yhtkunnaksikin kutsutaan).  Kataisen edustamana ja väärien asioiden ajamana Suomesta tulee pelkkä Billerbergin pelinappula, yleishyödyke ja avoin rahakirstu (joka muuten tyhjenee huomattavaa vauhtia). Katainenkin voisi alkaa jo tajuta että ilman suomen luontoa meillä ei ole matkailijoille (eikä kansallemmekaan) enää mitään tarjottavaa kun luonnonvarat ja rahat on kulutettu loppuun Talvivaara ''edelläkävijänä''!!