Vaatimus julkishallinnon laitoksille yhteistyön lopettamisesta Kustannusosakeyhtiö Koivuniemen kanss

eräs äiti
Vieras

/ #39 Voi, miksi ei huomata!

06.12.2010 19:08

Voi, miksi ei huomata! Yritän sanoa sanottavani maltillisesti. Ihmettelen, miten korkeasti koulutetut ihmiset, ennen kaikkea joukossa toimivat lääketieteen koulutuksen saaneet henkilöt, eivät näe johtajansa 'komennossa' patologisuutta. Toisaalta hyvin tiedän, kuinka 'taitavia' persoonallisuushäiriöiset ovat. Luin vain pari T. Koivuniemen tekstiä. Heti näin niissä suurta, huolestuttavaa!, sanataituruutta ja suurta narsismia sekä häikäilemätönta vallan käyttöä. Samanaikaisesti kun teksti vilisi hienoja sanoja, se oli myös sangen sekavaa. Seuraan läheltä epävakaan ihmisen sanankäyttöä, myös kirjallista ja tiedän, kuinka kaiken 'kauneuden' keskellä on kysymys vallan käytöstä, narsismista ja siis sairaudesta. Minusta kyseinen Koivuniemi on jollakin tavalla persoonallisuushäiriöinen. Miettikää asiaa tältä pohjalta.