Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

Vieras

/ #2321 Joopa joo

10.06.2012 10:23

Tämä adressi kertoo niin adressin tekijän kuin kaikkien allekirjoittaneidenkin äärimmäisestä suvaitsemattomuudesta ja mustavalkoisesta ajattelutavasta. En minäkään kannata aukioloaikojen lyhentämistä, mutta ei minulle tulisi mieleenkään vaatia oikeudenmukaisesti vaalein valitun poliitikon erottamista vain sen takia, että hän on jostain asiasta eri mieltä kuin minä! Aika moni muukin poliitikko on jostain asiasta kanssani eri mieltä, jopa joissain vieläkin suuremmissa kysymyksissä, enkä ole kenenkään heidänkään päitä vaatimassa vadille.

Demokraattiseen yhteiskuntaan kuuluu se, että ihmiset saavat heittää ideoitansa ongelmien ratkaisemiseksi vapaasti ilmaan. Siinä piilee juuri se demokratian voima. Ideoita tulee paljon, ja niistä parhaat johtavat toimenpiteisiin, ja huonot karsiutuvat pois. Olette ilmeisen varmoja, että idea on huono, joten on kummallista, miksi käyttäydytte niin, kuin Räsänen olisi joku yksinvaltias jonka päätökset tulevat sellaisenaan voimaan. Jos idea on enemmistön mielestä huono, se vaan ei saa tarpeeksi kannatusta eduskunnassa ja sen jälkeen se unohdetaan. Ei se teidän sokea kostonhimonne ole mikään pätevä syy Räsästä erottaa. Onneksi tässä maassa saa vielä sentään olla "väärääkin" mieltä.

Eipähän tarvitse tuollaisten fasistien ravintoloissa tai työpaikoilla enää asioida. Kyllä tästä maasta onneksi vielä löytyy tervejärkisiäkin, kiihkottomia ravintola-alan yrittäjiä ja työntekijöitä. Ja hävettää kyllä teidän kaikkien tuttujeni puolesta, jotka olette tämän allekirjoittaneet. Hahhah! Aika monta nimeä löytyi.