Vaatimus julkishallinnon laitoksille yhteistyön lopettamisesta Kustannusosakeyhtiö Koivuniemen kanss

ostaja
Vieras

/ #47 Re: Re: Asia on tutkittava perinpohjin

08.12.2010 12:03

#36: Vieras - Re: Asia on tutkittava perinpohjin

Kylläpä kirjoitit paljon asiasta josta nähtävästi et tiedä mitään.

Laki Viranomaisten toiminnan julkisuudesta ei velvoita viranomaista kertomaan toiminnastaan asiassa joka ei koske Sinua. Voit pyytää jotain tiettyä asiakirjaa, mutta mitä pyydät?

Mistä viranomainen tietää että kyseisessä firmassa on väärinkäytöksia, vain yksittäiset henkilöt väittävät jotain muuta. Katso perustuslakia, vaikka pykälä 6 § "Yhdenvertaisuus"! Onko 2000 €/kk pieni palkka, moni saa vähemmän, varsinkin julkishallinnossa! Työskentelevätkö virkamiehet siis orjuudessa? Uskotko tosiaankin että julkishallinnossa virkamies saa "virka-apua" jos epäillään sopimustoimittajan toimivan laittomasti, virka-apua saa vain erikseen laissa määrätyihin tehtäviin!

Yksikään ostaja ei voi kieltäytyä ostamasta sen takia että ostajan mielestä "KOIVUNIEMEN herra" toimii eettisesti väärin. Ostot suoritetaan sieltä mistä on PÄÄTETTY. Kilpailutustilanteessa olisi teoreettinen mahdollisuus tiputtaa tällainen firma pois JOS viranomainen pystyy näyttämään toteen sen että yrityksen johtohenkilö on syyllistynyt ammattitoiminnassaan vakavaan virheeseen!

Vielä loppuun kaneetti, että miten hommaa hoidetaan kyseisessä "firmassa" on nähtävästi ihan päin persettä. Äkkkiä lapset huostaan ja kaikille aikuisille apua. Muistetaan kuitenkin että olemme oikeusvaltio jossa meillä on isot vapaudet. Ikävä kyllä vapauden myötä tulee myös velvollisuuksia. Emme kai halua että "isoveli" valvoo kaikkea. Tulisi vain iso "koivuniemi" firma nimeltä Suomi.