Eläinsuojelurikkomuksista ilmoitettava heti viranomaisille

Eläinten kohtelu kertoo kaiken olennaisen ihmisestä
Vieras

/ #5 Kotirauhan rikkominen ei pelota niillä, joilla ei ole peiteltävää

08.12.2010 19:43

Adressin "luoja" toteaa eläintiloilla tapahtuneita kuvauksia "Muoti-ilmiöiksi" Aikaa naurettavaa populismia, ei vetoa kenenkään älylliseen ja ajattelevaan ihmiseen. Kysynpä vain, että miten nämä kärsimykset ja eläinten kaltoinkohtelut olisivat koskaan tulleen esille muutoin ?
Ettäkö ihan itse olisivat nämä puolustuskyvyttömien eläinten kärsimyksillä leipäänsä tienaavat "ihmiset" tulleet julkisuuteen kertomaan, miten huonosti pitävät elinkautisvankejaan...Heh heh...Ihmisen ahneuden ja julmuuden määrä on mittaamaton.

Ihmettelen syvästi, miten joku voi leipäänsä tienata tuolla "elinkeinolla". Nostan hattua ja kiitän ja kumarran syvästi näille edelläkävijöille, jotka ovat rohkeasti uskaltaneet toimia ja tehdä jotain, sillä turkistarhan elinkautisvangit eivät valitettavasti voi soittaa lääkärille tai poliisille oloistaan. Valitettavasti ihmisten moraali on sitä tasoa, että missä tämä maa makaisia, jos ei joku kyttäisi ja valvoisi ! Niillä, joilla on moraali ja omatunto ja jotka toimivat ja elävät elämää ja eläimiä kunnioittaine, ei ole mitään peiteltävää, ja he eivät tunne mitään uhkaa "kotirauhan" rikkomisesta. KOtirauhansa puolesta pelkäävät ovat juuri niitä, joilla ei ole puhtaat jauhot pussissa, miksikäs he muuten siitä olisivat niin tohkeissaan.
Hyvät ihmiset pitävät myös eläimiä hyvin, se totuus ei katoa mihinkään. Eläin on puolustuskyvytön ja aseeton ihmisen edessä.