Aseiden totaalikiellon vastustaminen

Vieras

/ #179 Säälittävää

09.12.2010 02:43

Juu en itse ole paljon pistooliammuntaan ole perehtynyt. Hieno laji kylläkin ei siinä mitään. Itse ammun skeettiä ja trappia. Ja kyllä sitä hirvitauluakin tulee heiluteltua. (sakon 308 kivääri löytyy kaapista). Ja mitä noihin koulupoikiin tulee ? Niillä EI OLE MITTÄÄN SAATANAN TEKEMISTÄ metsästäjien, urheiluampujien ja muitten aseharrastajien kanssa. Joten tollaset puheet voi loppuu ennenku edes alkaa. Kyl mä sen tiedän että se on helppo käyttää tollasta tapahtumaa hyväkseen tälläsessä tapauksessa. Se henkisten ongelmien hoito on tosin hyvä olla olemassa. Mutta pitää myöntää vaan se tosiasia, että niitä hulluja kun on vaa maailma täynnä !!! Ja jos ite haluisin tekemällä tehdä sitä tuhoa ni kyllä mä ton auton tost pihalt ottaisin ja vetäisin sil tohon keskustan 4-5 ruuhkaan nii lujaa mitä myllyst irtoaa :) Kannattais varmaan ne autot kieltää !!! Tai sit vähä kattellaa et kelle niit korttei myönnetää (eli jonkuu psykiatrin kautta inssiin). :DDDD Aivan naurettavaa räpellystä.

Se kielto on aivan naurettava. Ei sille ratahaulikollekkaan ollu mikään vaikea niitä lupia saada ni aivan hyvin ne hauliaseetkin voi kieltää. Antakaa kansanedustajat jo olla. Teillehän vaan nauretaan. Juu ei siin mitää viskipullo menny koht, mä taidan ajaa tohon grillille hakee iltapalaa :D