Fivan tutkittava uudelleen Ikaalisten Säästöpankin toiminta

Irma

/ #32 päätös

19.06.2012 19:52

Kaikille yhteisesti jotka olitte allekirjoittamassa tätä FIVAn vastaus lyhykäisyydessään. "Kun saatava siirretään ,uuden velkojan oikeus periä velkaa seuraa velkojan vaihtumisesta" Eli Pankki sai myydä velan. "FIva pitää asiaa tarpeeksi selvitettynä eikä siis tee mitään koska katsoo että asia on tutkittu riitävässä laajuudessaan"
Voi hyvät ihmiset .. asiaa ei edes tutkittu. Ottakaa opiksenne ja muistakaa suomessa ei auta sinua kukaan jos olet hädässä. Kun siis puhutaan laista tai oikeudesta, unohtakaa ne, sellaista ei ole. Tai ainakaan kukaan ei enää tiedä mitä ne tarkoittaa saati kuinka pitäisi toimia.

Nyt on toteen näytetty ettei yksittäinen / yritys saa tukea miltään suomessa olevalta instanssilta, sillä olen ottanut yhteyttä aivan kaikkiin. Suuryritykset ja rahan mahti on tietysti asia erikseen.

Toivon omalta osaltani kuitenkin laittaneeni kampoihin yleiselle käsitykselle ettei mitään voi tehdä, vaikka tulosta ei tullutkaan. On pidettävä itsensä ja läheistensä puolta ja vaadittava vastauksia ja toimintaa. Valitettavan usein taitaa kuitenkin käydä näin mutta periksi ei saa antaa koskaan. Niin jatkuu tämäkin vääntö sillä en anna edelleenkään periksi.
Kaikille kaunista kesää.