PlusTV-maksu paketin mukaan

Marko Pynnönen
Äänekoski

/ #3

12.07.2007 00:29

Olen Kortelaisen kanssa täysin samaamieltä !

Lähetin tuossa jokunen päivä sitten seuraavan sähköpostin plus tv:lle :

Oletteko todella nostamassa plus tv : n palvelumaksua ?
Eikö tuo nosto ole jo vähän kohtuuton (vaikka kanavia tulee lisää )?
Oletteko ajatelleet sitä että kaikki jotka nyt katsovat plus tv:n kanavia
eivät välttämättä halua yhtään lisäkanavia (ainakaan maksullisia) !
Eikö olisi asiallista edes kysyä halutaanko vai ei !
Itse aion kyllä lopettaa tämän sopimuksen jos tuohon ei tule muutosta.
(arvelen monen muunkin tekevän samoin)

Kuinka tuo sopimus käytännössä puretaan?
- voiko tehdä sähköisesti
-minnekkä palautan kortin

Vastasivat seuraavalla viestillä :

Olen pahoillani, että olemme aiheuttaneet pettymyksen teille, tarkoitus on enemmänkin vastata asiakkaiden toivomuksiin; nykyinen tarjontamme on liian suppeaa ja alusta alkaen suunnitelmamme on ollut digitalisoinnin myötä 1.9 tuoda kaikki tarjolla olevat maksu tv kanavat antennitalouksille. Valitettavasti meillä ei ole mahdollisuutta räätälöidä kanavapaketteja eri kohdeyleisölle vaan olemme oman kannattavuutemme varmistamiseksi päätyneet yhteen, useita eri yleisöjä palvelevaan PlusTV pakettiin. Maksu tv operaattorit kautta maailman painiskelevat saman ongelman äärellä, eikä kukaan ole vielä löytänyt parempaa ratkaisua kuin yhden, riittävän laajan peruspaketin myyminen kaikille.
Toivottavasti tutustutte tulevaan monipuoliseen tarjontaan ensin ja vedätte johtopäätöksenne vasta sitten.
Irtisanomisen voit tehdä sähköpostilla, kirjallisesti tai puhelimitse. Kortin voi säilyttää, mikäli haluaa tulevaisuudessa palata asiakkaaksi.

Tässähän sitä toivomusta nyt sitten olisi : PITÄKÄÄ NYKYINEN TARJONTA NIILLE JOTKA SITÄ HALUAVAT. Luulisi nykypäivänä tuo "ongelma" olevan ratkaistavissa jos on tahtoa. (eikä aina ajateltaisi MAX voittoa)

henkilöauto riitää myös meille