PlusTV-maksu paketin mukaan

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista PlusTV-maksu paketin mukaan.

Jarmo Kortelainen
Espoo

07.07.2007 20:51

Joo, on ihan ok juttu, jos sattuu olemaan TV:n suurkuluttaja. Minulle olisi riittänyt formulat ja Subtv Juniori vapaiden kanavien lisäksi.
Vähän sama kuin autokaupassa tarjottaisiin vain linja-autoja, vaikka henkilöauton kapasiteetti riittäisi. Siis toki ymmärrän, että linja-auto on kalliimpi, mutta kun en tarvitse sellaista.
Pointti on tässä se, että ihmisillä on erilaisia tarpeita, ja jos Plustv toteuttaa suunnitelmansa, he siirtyvät palvelemaan suurkuluttajia (ja näin ollen heiltä jää meikäläisten kaltaisten pienkuluttajien rahat saamatta).
Marko Pynnönen
Äänekoski

12.07.2007 00:29

Olen Kortelaisen kanssa täysin samaamieltä !

Lähetin tuossa jokunen päivä sitten seuraavan sähköpostin plus tv:lle :

Oletteko todella nostamassa plus tv : n palvelumaksua ?
Eikö tuo nosto ole jo vähän kohtuuton (vaikka kanavia tulee lisää )?
Oletteko ajatelleet sitä että kaikki jotka nyt katsovat plus tv:n kanavia
eivät välttämättä halua yhtään lisäkanavia (ainakaan maksullisia) !
Eikö olisi asiallista edes kysyä halutaanko vai ei !
Itse aion kyllä lopettaa tämän sopimuksen jos tuohon ei tule muutosta.
(arvelen monen muunkin tekevän samoin)

Kuinka tuo sopimus käytännössä puretaan?
- voiko tehdä sähköisesti
-minnekkä palautan kortin

Vastasivat seuraavalla viestillä :

Olen pahoillani, että olemme aiheuttaneet pettymyksen teille, tarkoitus on enemmänkin vastata asiakkaiden toivomuksiin; nykyinen tarjontamme on liian suppeaa ja alusta alkaen suunnitelmamme on ollut digitalisoinnin myötä 1.9 tuoda kaikki tarjolla olevat maksu tv kanavat antennitalouksille. Valitettavasti meillä ei ole mahdollisuutta räätälöidä kanavapaketteja eri kohdeyleisölle vaan olemme oman kannattavuutemme varmistamiseksi päätyneet yhteen, useita eri yleisöjä palvelevaan PlusTV pakettiin. Maksu tv operaattorit kautta maailman painiskelevat saman ongelman äärellä, eikä kukaan ole vielä löytänyt parempaa ratkaisua kuin yhden, riittävän laajan peruspaketin myyminen kaikille.
Toivottavasti tutustutte tulevaan monipuoliseen tarjontaan ensin ja vedätte johtopäätöksenne vasta sitten.
Irtisanomisen voit tehdä sähköpostilla, kirjallisesti tai puhelimitse. Kortin voi säilyttää, mikäli haluaa tulevaisuudessa palata asiakkaaksi.

Tässähän sitä toivomusta nyt sitten olisi : PITÄKÄÄ NYKYINEN TARJONTA NIILLE JOTKA SITÄ HALUAVAT. Luulisi nykypäivänä tuo "ongelma" olevan ratkaistavissa jos on tahtoa. (eikä aina ajateltaisi MAX voittoa)

henkilöauto riitää myös meille

jokke krogars
hki

#4 PlusTV-maksu paketin mukaan

15.08.2007 00:25

jep samoilla linjoilla kortelaisen ja pynnösen kanssa;
mulla meni vati ko olin pari vuotta sitten hankkinut edeltäjän eli mtv3+ -katselunkortin notta ei tare katella mainoksia kesken vormuloitten varikkokäyntien tms. aikana.

mä puolestani kyselin samoja asioita ko pynnönen 28.6.tällai:
hei
jos todellakin on niin ettei formuloita pysty katsomaan erikseen eli on pakko ottaa formuloita nähdäkseen ”uudet” kanavat joita lanseeraatte parasta aikaa ja uusi hinta (yli 100% korotus)
on välttämätön,
sanon plus-tv sopimukseni irti 1.9. lähtien.
tämä siksi notta asun alueella jossa teidän lanseeraamanne ”uudet” kanavat ovat näkyneet jo lähes 15 vuotta yhteisaluesateelliittiantennin kautta ja tulevat jatkossakin näkymään
I L M A I S E K S I
olisittako ystävällisiä ja vastaisitte kyssäriini ,ko olen palvoutunut formulafani enkä millään tohtisi jättää suoria lähetyksiä näkemättä.

johon lähes viikon mietittyään asiakaspalvelu vastasi 4.7.näin:
Hei

olen pahoillani, että olemme aiheuttaneet pettymyksen teille, tarkoitus on enemmänkin vastata asiakkaiden toivomuksiin; nykyinen tarjontamme on liian suppeaa ja alusta alkaen suunnitelmamme on ollut digitalisoinnin myötä 1.9 tuoda kaikki tarjolla olevat maksu tv kanavat antennitalouksille. Valitettavasti meillä ei ole mahdollisuutta räätälöidä kanavapaketteja eri kohdeyleisölle vaan olemme oman kannattavuutemme varmistamiseksi päätyneet yhteen, useita eri yleisöjä palvelevaan PlusTV pakettiin. Maksu tv operaattorit kautta maailman painiskelevat saman ongelman äärellä, eikä kukaan ole vielä löytänyt parempaa ratkaisua kuin yhden, riittävän laajan peruspaketin myyminen kaikille.

Sopimuksesi onirtisanottu 31.8.07 alkaen.

notta ei muuta ko antennia virittämään tallinan suuntaan sieltä tulee 3-kanavalta kaikki kisat suorana...

Ari Saunamäki
Seinäjoki

#5 Paketti peruttu

29.08.2007 11:15

Lukaisin kesäällä jostakin ilmaislehdestä jutun jossa PlusTV:n johtaja kertoi ettei heillä ole halua räätälöidä mitään halpoja peruspaketteja. Päätin sitten ettei minulla ole halua maksaa moista summaa formuloista ja irtisanoin paketin viime viikolla. Lapsetkin ehkä alkaa taas leikkimään enemmän :-)
Ilkka Liikanen
Vantaa

#6 Kohtuutonta...

11.09.2007 18:35

...kiristystä. Ottaisivat vaikka Welhosta mallia, jossa on maikkarin paketti erikseen ja nämä muut "turhat" kanavat on muissa paketeissa. Harmi kyllä welholla ei ole mahdollisuutta poimia vain haluamiaan kanavia, mutta eiköhän tuollainenkin tule joskus, kun voi jo lisäkanavia poimia. Itsellä sattuu olemaan tuo Plustv kortti vuoden loppuun ilmaiseksi, mutta eipä tule sen jälkeen katsottua noilla hinnoilla :D Taidanpa welholta hakea ensi kaudeksi maikkaripaketin jos tarve niin vaatii...