Maahanmuuttajien tuet

Vieras

/ #73 think outside your box

17.12.2010 14:02

Ihmiset, jotka eivät ole viitsineet kouluttaa itseään ja opetelleen ajattelemaaan useammalta kannalta asioita, päätyvät ajattelemaan rasistisen mustavalkoisesti. Tästä on ihan tutkimustietoa; korkeammin kouluttautuneet ihmiset ovat vähemmän rasistisia kuin duunarit. Tuoppi kädessä raskaan työpäivän jälkeen on helppo parantaa maailmaa pelkän oman kokemuspohjan perusteella. aina sitä kokemuspohjaakan ei ole, vain ympäristöstä omaksutut arvot.
(minun ja veljeni ajatusmaailma poikkeaa täysin toisistaan. hän ei ikinä ole kokenut mitään negatiivista henkilökohtaisesti ulkomaalaisilta ja silti haluaa häätää kaikki. Sehän on fakta, että he johtavat joitain väkivalta ym tilastoja, mutta miettikää itse miten teidän mielenterveydelle kävisi, jos muuttaisitte outoon maahan, jossa kukaan ei hyväksy teitä ja kieli olisi yhtä vaikea oppia kuin suomi ja ainoat kaverit olisi pari suomalaista. ja tämä tilanne olisi vakio monta vuotta. eipä tuo tee hyvää kenellekkään. plus että suomalaiset tekevät itsekkin paljon rikoksia ja raiskauksia ym. raiskauksista vain murto-osa ilmoitetaan poliisille mikäli sen tekee joku kaveri ymym. joten kuka tietää tekevätkö ulkomaalaiset niitä enemmän ulkoilmoilla kun ei tiedetä mitä tapahtuu neljän seinän sisällä)