VETOOMUS JYRKI KATAISEN EROTTAMISESTA

/ #971 Re: Re: Re:

05.08.2012 09:51

#970: - Re: Re:

Kunnon keskustelussa asia on se joka on kohde eikä asian esittäjä. Tunteelliset hörhötykset pois ! (voi sua Timppa).

Eiköhän totuus ole se että Katainen valitsi RKP:n (ja sen rahat) ja sen että perussuomalaisia ei oteta hallitukseen.RKP:n kaksi painavaa, oikeusministerin ja puolustusministerin salkkuako muka "kämäisiä" ja ne kuitenkin kuuluivat kokoomuksen ja RKP:n "ostosopimukseen". Pakkoruotsi on paljon  syvällisempi  ja suurempi ongelma kuin "pintaliitäjät"Suomessa kykenevät tai haluavat ajatella. Kokoomuksen puoluekokouskin oli jo  äänestänyt  pakkoruotsin lopettamisen puolesta.

Eiköhän Suomi kuitenkin tule vapautumaan piakkoin suomenruotsalaisen eliitin ja RKP:n mielivallasta. Wallin ylitti jo rajan jota ei voi ylittää eikä   RKP:n uuden puheenjohtajan myötä RKP:n asemakin heikkeni.

Soiniko olisi muka yksin kaatanut EU-tukipaketit,vaikka  EU-ja euromyönteisiä on eduskunnassamme enemmän. Jos Soini olisi mennyt hallitukseen, samaan tulokseen se vain olisi johtanut.  Uudet vaalit ja tuloksena Kataisen sekametelihallitus, välivaiheena ehkä virkamieshallitus.