MELTAUKSEN LAPSI- JA PERHETUKIKESKUSTA EI SAA LAKKAUTTAA

äiti 81

/ #12 Heikkouden tunnustaminen on voimaa jota vain äidit jostain ammentavat

15.08.2012 22:49

kommentteja luettuani olen ollut todella huojentunut. Epäilin että tämä kaatuu siihen että kukaan ei uskalla sanoa minkä laista apua ja tukea on paikalta saanut ja mitä se tulee olemaan kun apu loppuu.Yksin pärjääminen tässä suoritus yhteis kunnassa on todella vaikeaa. Meltauksessa on vuosien ajan käynyt vanhempia jotka todella rakastavat lapsiaan ja siksi ovat kävelleet suuren kynnyksen yli tunnustaa että voimat loppuu.Aina asiat ei ole niin hienosti ett' on iso vanhempia tai toista vanhempaa ollenkaan perheessä. He ovat arjessa selvitymisen sankareita mutta kukaan ei pärjää yksin. Emme voi hyväksyä että juuri kun perheet saadaan takaisin siiville siivet katkaistaan. HYVÄ VANHEMPI TIETÄÄ OMAT VOIMA VARAT JA OTTAA APUA VASTAAN. Kertokaa omista kokemuksista ja miten on autettu ja mikä on auttanut näin tulee kaikille selväksi kuinka tärkeä meltaus perheille ja lapsille on. Eikä sem itään heikkouden tunnustamista ole vaan vahvan vanhemman esi merkki jota muutkin voivat seurata.