Ei lasten missikisoille, ei nuorten ulkonäköpaineille!

saija

/ #123 EI, lapsi-missejä Suomeen!

31.08.2012 05:33

Amerikan kotkotukset rantautuvat aina tänne Suomeen valitettavasti, mutta kannattaisi meidän aikuisten ottaa se järki käteen ja miettiä onko se alaikäisten lasten etu, että heitä retuutellaan paikasta toiseen ja että he kilpailevat jo pienestä asti ikätovereitaan vastaan kaikenlaisissa aikuisten keksimissä jutuissa. Lapsen paikka on koti sinne asti kuin kukin perhe taloudellisen elämäntilanteensa mukaan voi heitä siellä pitää, ohjata heitä tarvittaessa hyviin harrastuksiin ja katsoa kaveripiirin perään. Mutta meidän aikuisten on osattava vetää raja siihen mikä menee jo mauttomuuden puolelle. Tällaiset pikkulasten kilpailut vetävät vain pedofiilit nurkistaan, hehän saavat tästä ilmaisen huvin ja sen jälkeen voi vain miettiä kuinka moni ohjelmaan osallistuneista lapsista on turvassa, sillä "sairas" mieli keksii kyllä keinon, miten he voivat käyttää tilannetta hyödykseen. Ottakaamme siis järki käteen ja tehkäämme Suomessa toisin. Ei lapsi-missi kilpailuja Suomeen!!