Nuuskan myynti lailliseksi Suomessa!

Insinööri

/ #396 Pennut..

04.09.2012 23:24

''Tupakka ja alkoholi ovat pysyneet kauppojen hyllyillä, mutta nuuska katosi sieltä, vaikka nuuskasta ei ole haittaa ympäristölle ja suhteellisen pientä haittaa käyttäjälle. Tupakasta ja alkoholista on puolestaan suurta haittaa sekä käyttäjälle että ympäristölle.''

Ei herranjumala.. Ajatelkaas vähän laajemmin pennut. Kaupoissahan on satoja tuotteita, josta on haittaa sitten sen käyttäjälle ja etenkin ympäristölle jos väärin käyttää. Miksi juttuun on vedottu alkoholiin ja tupakkaan? Koska niillä teistä 13-vuotiaista tulee katu-uskottavia gangstereita? Myydäänhän makeisiakin, joista on haittaa hampaille ja ympäristölle jos roskakoria ei käytä. Herätys nyt.. Vai otittekohan pelkästään näitä K-18 tuotteita huomioon, entä pelikoneet, niistäkin on suurta haittaa.

Kuten aiemmin jo tähän olikin kommentoitu niin ei tästä mitään käytännön hyötyä ole, tämä todellakaan ei vaikuta mitenkään Euroopan unionin säätämään lakipykälään.. Ei se nuuska ole mikään välttämätön aine, kuten esimerkiksi proteiinit, kalsium jne. Muuttakaa Ruotsiin, käykää hakemassa sitä omaan käyttöön sieltä tai ajatelkaa vähän laajemmin.. Jutun on selvästi kirjoittanut joku 13-vuotias ensimmäisen pussin huuliin työntänyt kakara, tässähän ei ole mitään tolkkua. Asioita ei ole vertailtu, pohdiltu, ei yhtään. Herätys!

Voin vielä vannoa, että yksikään teistä ei tiedä yhtään järkevää syytä nuuskan käyttöön.. Ette te nuuskalla naisia saa..