Justin Bieber Suomeen!

Vieras

/ #480

11.01.2011 22:57

"On niitä oikeasti lahjakkaitakin muusikoita joiden Suomeen tuloa voisi vaatia miksi siis tuhlata aikaa tähän biebertäjään jonka ura loppuu välittömästi kun äänenmurros iskee vai voitteku kuvitella esim Vesku Loirin ääniallala lauletttua beibiä?"

Aivan oikeassa joku älyllinen ihminen (= ei kuuntele pikkupiipertäjää)! Kirjottaaks se edes laulujaan ite. Vaikka kirjoittaisikin, ne on täyttä puppua. Beibi, beibi beibi oooh like beibi beibi beibi nooooh.. verrattuna esim 21st Century Breakdowniin. Se sentään - koko levy - kertoo jostain, eikä mistään idiootti-beibistä.

Kohta ihqpiiperfanit tulee haukkumaan Green Dayn lyttyyn mutta tietäkää - ne on miljoona kertaa piiperiä parempia.

Ajatelkaa, ja kun se kiertää Suomen kaukaa niin ehkä sen mielestä suomalaiset tytöt on rumia :P eikä se siks vaivaudu tulee tänne.

Ja entä sitten ku sil on äänenmurros? Vuos sen jälkeen kukaan ei muista sitä. Mutta se täytyy myöntää et on se ihan ok'n näkönen.

"WHO THE HELL IS JUSTIN BIEBER?" - Ozzy Osbourne

(Se on jopa niin turha ettei edes Hikipedia suostu pitämään artikkelia Bieberistä, vaan se menee joutomaalla omg omg omg)