Ilotulitteet kiellettävä yksityishenkilöiltä

Lapua

/ #78 jaaha

13.08.2007 19:55

Noniin mennään suoraan asiaan. Eli olen 15 vuotias poika ja olen pommitellut jo reilu 3 vuotta raketteja uutena vuotena. En ole kertaakaan mennyt ottamaan alkoholia vaikka kaverit menivät ja pyysivät minua vaikka olisin voinut ja luultavasti mennytkin, mutta koska minulla oli raketteja en mennyt. Eli pysyin limu linjalla. Toiseksi raketteja ei edes saa ostaa alaikäiset ellei papatti mattoja ja jotain pien pommeja joista ei edes kuulu ääntä (Papatti matoista kuuluu kova ääni, mutta se on poikkeus). Nyt kysytte: Miten minä sain pommeja? No minun äitini ei ole sellainen kukkahattutäti joka välittää jostain tollaisesta ja sain niitä siis äidiltäni.

Okei siinä kerroin vähä taustatietoja nyt sitten asiaan miksi tätä EI kannata allekirjoittaa:

-Ne ovat hauska ajan viete ja sitä tapahtuu laillisesti VAIN ja ainoastaan yhtenä päivänä vuodessa (365:ssä päivässä). Jos joku pommittelee laittomasti muina päivinä niin puhelin kouraan ja soitto poliiseille. Sama se on minulle, kun en niitä muina päivinä pommittele. Mieti asiaa: 12 tuntia pommittelua KERRAN vuodessa vai joka viikonloppu tapahtuvaa ryypiskelyä kylillä ja tupakan polttoa. Se on sama alaikäisiltä, että aikuisilta.

-Se, että sinä et tykkää pommittelusta ei oikeuta pilaamaan miljoonien ihmisten iloa. Mieti tälläinen juttu: Minä en tykkää, kun te aikuiset juotte alkoholia. Onko se reilua minun ja muiden ihmisten kirjoittaa addressi ja kieltää teiltä alkoholin juonti kokonaan vain sen takia, että minä en juo. Jos et tykkää pommittelusta niin käperry peiton alle ja mene nukkumaan. Niin minäkin teen viikonloppuna, kun porukka lähtee ryyppämään kylille.

-Pauke ja rätinä kuuluu???.. NO VOI VOI jos ei 12 tuntia rätinää kestä, on maailmassa paljon muutakin melua aiheuttavaa kuten raskas musiikki, kännisten örveltäminen kylillä ym.

-Tehkää addressi asioista jotka ovat oikeasti ongelman aihe. Täällä 30 kymppiset kukkahattutädit tekee addresseja asioista jotka ovat pääasiassa tarkoitettu: NUORILLE. Ja joista ei ole mitään suurempaa vaaraa, kuin näön menetys tai pieni palovamma. Miettikää asiaa te 30 juopot kukkatädit? Alkoholi tappaa ihmisiä varmasti miljoona kertaa enemmän vuodessa kuin ilotulitteet. Alkoholia juodaan joka viikonloppu ja pahimmassa tapauksessa joka päivä. Tehkää hyvät ihmiset addressi jossa puhutaan viinan lopullisesta kiellosta ja ainut sallittu alkoholijuoma voi olla lidlin sima. Mutta ei. Ette te tee.. Ajattelette vain omaa napaanne ja yritätte tehdä maailmasta sellaisen miten te sen haluaisitte olevan sivuutatte kaikki muut ihmiset eri-ikäluokissa. Toiset ampuu raketteja toiset juo alkoholia toiset polttaa tupakkaa. Herran jumala ampukaa ittenne jos on niin vitun tärkeetä puuttua muitten hauskoihin LAILLISIIN tekemisiin. Vitun kukkatädit.