Turvetuotantoa/turvepeltojen raivaamista ei saa lopettaa

voimaa turpeesta .

/ #47 ihmetyttää

31.10.2012 10:11

Ihmetyttää se että kun ruotsin puolella turve on hitaasti uudistuva luonnonvara ,niin miksi suomeessa jotkut tahot väittää turpeen olevan   uudistumaton luonnonvara .Ja tosiaan venäjällä sitä turvetta kyllä osataan käyttää ja vientiä tukea , suomesta ajetaan tuotantoa alas ja samalla unohdetaan kuka se maksaa yrittäjien  velat jos meno jatkuu saman suuntaisena kun se nyt on . Yhteiskunta joutuu tuotanto tilojen maksu miehiksi eli noin 96 prosettia tuotannosta sijoitetusta velasta maksaa yhteiskunta jos niin sanottu tuotanto pitää lopettaa . joten kolikolla on monta puolta .Suomi tarvii euroa jotkaa jää suomeen varmasti . Tuotanto keruu on turve puolella kehittyvä koko ajan joten miksi pitää olla kehitystä vastaan ja koko ajan tulee lisää suita ruokittavaksi miksi sitä ei siis toimita sen mukaan . Tulevat ongelmat kannattee ripeästi ratkaista kun ne kohtuu toimilla ja kohtuu luonnon varan käytöllä ratkaistavissa VIELÄ.