PlusTV-maksu paketin mukaan

jokke krogars
hki

/ #4 PlusTV-maksu paketin mukaan

15.08.2007 00:25

jep samoilla linjoilla kortelaisen ja pynnösen kanssa;
mulla meni vati ko olin pari vuotta sitten hankkinut edeltäjän eli mtv3+ -katselunkortin notta ei tare katella mainoksia kesken vormuloitten varikkokäyntien tms. aikana.

mä puolestani kyselin samoja asioita ko pynnönen 28.6.tällai:
hei
jos todellakin on niin ettei formuloita pysty katsomaan erikseen eli on pakko ottaa formuloita nähdäkseen ”uudet” kanavat joita lanseeraatte parasta aikaa ja uusi hinta (yli 100% korotus)
on välttämätön,
sanon plus-tv sopimukseni irti 1.9. lähtien.
tämä siksi notta asun alueella jossa teidän lanseeraamanne ”uudet” kanavat ovat näkyneet jo lähes 15 vuotta yhteisaluesateelliittiantennin kautta ja tulevat jatkossakin näkymään
I L M A I S E K S I
olisittako ystävällisiä ja vastaisitte kyssäriini ,ko olen palvoutunut formulafani enkä millään tohtisi jättää suoria lähetyksiä näkemättä.

johon lähes viikon mietittyään asiakaspalvelu vastasi 4.7.näin:
Hei

olen pahoillani, että olemme aiheuttaneet pettymyksen teille, tarkoitus on enemmänkin vastata asiakkaiden toivomuksiin; nykyinen tarjontamme on liian suppeaa ja alusta alkaen suunnitelmamme on ollut digitalisoinnin myötä 1.9 tuoda kaikki tarjolla olevat maksu tv kanavat antennitalouksille. Valitettavasti meillä ei ole mahdollisuutta räätälöidä kanavapaketteja eri kohdeyleisölle vaan olemme oman kannattavuutemme varmistamiseksi päätyneet yhteen, useita eri yleisöjä palvelevaan PlusTV pakettiin. Maksu tv operaattorit kautta maailman painiskelevat saman ongelman äärellä, eikä kukaan ole vielä löytänyt parempaa ratkaisua kuin yhden, riittävän laajan peruspaketin myyminen kaikille.

Sopimuksesi onirtisanottu 31.8.07 alkaen.

notta ei muuta ko antennia virittämään tallinan suuntaan sieltä tulee 3-kanavalta kaikki kisat suorana...