Suomen markka takaisin

Vieras

/ #12 Eurossa päättäjät vetivät kansaa tahallisesti nenästä

16.01.2011 18:51

Valtiovalta ei vaatinut eikä asettanut minkäänlaista kontrollia euroon siirryttäessä. Tähän on selvä syy, niin kuin niin moneen muuhunkin asiaintilaan tänäpäivänä tässä massa aina, kun puhutaan rahasta ja siitähän puhutaan.

Verottaja, eli valtio hyötyi "hinnankorotuksista" jotka saatiin markan vaihtuessa euroon. Laskekaapa, paljonko se uimahallilippu, baarin kahvikuppi, jokainen nippeli ja varaosa nyt tuottaa enemmän alveja verottajalle, kuin jos hinnat olisivat pysyneet suhteessa samoina valuutan vaihtuessa markasta euroon.!

Muutosta ei valvottu tahallisesti. Tämä EU-vuosikymmen pajastaa niin monella tavalla ja monessa muussa asiassa tuon saman salakähmäisyyden. Katsokaapa perintätoimistojen kukoistamista. Kun sinulla ei ole hintojen sairaalloisen nousun vuoksi ole varaa maksaa pakollisista hyödykkeistä, esim. säköstä alkuperäistäkään laskua saneltuun aikatauluun, niin lätkästään päälle kymmeniä euroja korkoja ja laitetaan perintätoimistoon joka ei unohda lisätä mukaan perintäkuluja. Tuon ketjun viimeinen laillistettu rosvo istuu ulosottovirastossa ja verotoimistossa.

Valtio saa aina vain enemmän alveja perintätoimiston palkkioista ja siitä kaikesta muusta rosvouksesta, mitä nuo kansan kustannuksella harrastavat.

Nykyisellä puoluekoonpanolla oleva valtiovalta toimittaa ryöstöoperaatiota monissa asioissa. Se on määrännyt mm. yrittäjille lakisääteiset / pakolliset vakutukset. Yrittäjien tuskaillessa kalliden vakuutusmaksujensa kanssa, sillä aikaa vakutusyhtiöt ratsastavat vakuutusmaksuista saaduilla tuloilla kansaivälisissä ja kotimaisissa pörssiyhtiöissä, näillä yrittäjien vakuutusmaksuilla! Tämä on johtanut siihen, että jos yrittäjä sairastuu tai joutuu tapaturman uhriksi, niin vakutusyhtiö kaivaa kivennavasta syyn olla maksamatta yrittäjälle lupaamaansa korvausta. Vakuutusyhtiöiden juristit ja lääkärit hoitelevat asiat ja tekevät PÄÄTÖKSEN, että painu töihin ei sinua mikään vaivaa.

Nämä vakuutusyhtiöiden juristit ja lääkärit ovat nimettömiä, eivätkä allekirjoita koskaan mitään paperia, mutta yrittäkääpäs toimittaa puolestanne vakuutusyhtiölle lääkärinlausunto, jossa ei ole allekirjoitusta!!!MUTTA SEHÄN ONKIN AIVAN ERI JUTTU!!! Stäpaitsi, sinut nähneet lääkärithän ovat huomattavasti tyhmempiä ja ammattitaidottomampia kuin satojen kilometrien päässsä yhtiölleen tiliä tekevä juristi ja lääkäri. Yrittäjät seisovat lopulta KELAN luukulla anomassa yhteiskunnalata edes jonkinlaista toimeentuloa. Tätä toimintaa harrastavat aivan röyhkeästi vakuutusyhtiöt ministeriön katsellessa päältä ja laskun lopullisia maksajia ovat, ketkäs muut, kuin suomalaiset veronmaksajat, vroista jotka nyt on peritty euroina heiltä.

Veronmaksajat joutuvat maksamaan yrittäjälle päivärahan KELAN kautta, vaikka yrittäjällä oli tilannetta varten lakisääteinen vakuutus, joka myytiin hänelle lipevin  lausein hänen olessaan terve ja jonka hän on säännöllisesti maksanut eräpäivinä usein kymmeniä vuosia. Tämmöinen  toiminta jatkuu ja saa jatkua lakimiesten siihen puuttumatta sillä, kenen leipää syöt sen lauluja laulat. Meidän on aika herätä näkemään tämä kieroilu. Niin kauan, kuin suomalaiset veronmaksajat jatkavat kuin teuraalle vitävät lampaat, mikään ei muutu. Valtiovalta ei ajattele, eikä ole enään kymmeniin vuosiin ajatellut kansaa, mutta suomalaisissa istuu sellainen luulotauti edelleen, että Arkadianmäellä on mielessä vain kansan parasta! AVATKAA SILMÄNNE!!!

Eikö tämä pakko sitä ja pakko tätä jo meille suomalaisille riitä? Vieläkö äänestetään puolueita, joiden valtakaudella nämä eurot, EU ja muut ryöstöpolitiikat ovat syntyneet? Tähän saakka olen "äänestänyt" olemalla äänestämättä ja totean tehneeni oikean ratkaisun. Yksikään Arkadianmäelä istuva ei kuulu puolueeseen, joka olisi ollut oikealla asialla ja jota olisi kannattanut äänestää, tämä on paljastunut syvintä olemusta myöten.

Lehmäkappoja on nähty tarpeeksi. Nyt annan ääneni minäkin ja se ei ole yksikään rökälepoliitikko, joka ääneni saa. Kannatan vapaata demokratiaa Sveitsin malliin ja puoluetta, joka ajaa juuri tätä asiaa.

Seuraavaa alvikorotusta odotellessa !