Turvetuotantoa/turvepeltojen raivaamista ei saa lopettaa

Turveheikki

/ #132 Re: Re:

06.11.2012 13:33

#128: - Re:

Sehän tässä on juuri tapahtumassa tällä hetkellä. Teollisuus karkaamassa kovaa vauhtia. Joka päivä yt-neuvotteluita etenkin tuotannollisissa yrityksissä. Työttömyys ei vielä noussut merkittävästi, mutta katsotaanpa ens vuonna tai sen jälkeen. Ahdasta on. Ehkä tulee turvettakin ikävä sitten, mutta ei sen väliä kun Niinistö&co runnoo ns. luontoarvokäsitteen lakiin. Sanotaan, ettei juurikaan vaikuta, mutta kyllä se melkoisesti vaikuttaa, pelkään mä. Samaa sanottin Naturasta. Ei vaikuta lähialueen yritystoimintaan. Nyt se kuitenkin on jatkuvasti ruoskana. Hyvä tarkoitus Naturalla, mutta sen aseena käyttäminen sotii tarkoitustaan vastaan rankasti. Valitettavasti pelkään, että samat ongelmat tulevat kohdistumaan myös maatalouteen. Käsitystäni korostaa Niinistön kommentti, jossa hän vakuuttelee, ettei vaikuta maatalouteen. Lähes kaikki Vihreiden asiat ovat lopulta ollet toisin kuin mitä ovat vakuutelleet. Konkurssia odotellessa, siis koko valtakunnan. Eihän tämä idiotismi ja troijan hevosilla kampittaminen muuhun voi johtaa.