Turvetuotantoa/turvepeltojen raivaamista ei saa lopettaa

Yrittäjä

/ #156 Re:

07.11.2012 16:13

#154: -

Ympäristöväen Mafia haluaa lopettaa Suomesta kaikenlaisen toimeliaisuuden ja yrittämisen. Kaikesta ollaan vastaan. Ei saa rakentaa vesivoimaa, ei ydinvoimaa, ei polttaa ja tuottaa turvetta, ei polttaa kivihiiltä, ei öljyä, ei maakaasua, ei rakentaa kaivoksia, turkistarhaus pitää lopettaa, ei saa rakentaa tiestöä koska aina löytyy vähintään liito-oravia alueelta, ei saa lähettää jäänmurtajia pohjoiselle merelle öljyntuotantoa avustamaan....jne....jne... Näitä esimerkkejä voisi luetella vaikka kuinka paljon. Siis he haluavat yksinkertaisesti laittaa koko Suomen täysin polvilleen. Se on aivan käsittämätöntä touhua. Ja varsinkin kun kaikki kohdistuu juuri maaseudun yrittäjyyteen. Joissain maissa tällaiset huligaanit laitetaan vankilaan! Mikä ihmeen intressi heillä on että kaiken yrittämisen ja toimeliaisuuden he haluavat lopettaa. Ilman yrittäjiä ja yrityksiä ei ole olemassa hyvinvointiyhteiskuntaa.

Kertoisiko joku viherpiipertäjä mistä heidän politiikassaan oikein on kysymys? Kenen etua te ajatte?