Turvetuotantoa/turvepeltojen raivaamista ei saa lopettaa

Jukka Finni
Adressin tekijä

/ #175 Turve on turvallinen valinta

08.11.2012 20:30

Hei miettikää itekki nyt mitä me jätetään tuleville sukupolville. Vai onko se paras keino ehkäistä turvemiehet leikkaamalla sukukalleudet pois. Ei lapsia, ei lapsenlapsia. Ei pelkoa tulla isäksi. Ukista puhumattakaan. Se on varma kun Suomi on maailman soisinmaa, niin siinä vaiheessa kun muu energia loppuu Esim:öljy, kivihiili, maakaasu ja uraani sun muut niin Suomesta se tullaan hakemaan. Ei tarvi lapsien, lastenlapsien energiasta sotia kun ei niille ei ollut varaa antaa puolustusvoimien koulutusta kun armeijat lakkautettiin.
Jälki polvi saa vaan katsoa kun entiset hiililaivat ajaa kuorma kuormalta suomen suot maailmalle. Niille jää vaan ydinjätteet maan alle. Siihen tarvitaan vain yksi maanjäristys ja maan alta ne pulppuaa pintaan. Turve on vaan turvallinen valinta. Sellasta tuhoa ei turpeesta tule, mikä tapahtui Fukusimassa.

Se mikä tämän maailman on luonut niin se myös sen tuhoaa. Vai pitäiskö uskoa että Fukusima oli turvemiesten syy? Ei ollut imeytys kenttää minne merivesi olisi imeytynyt. Kosteikosta puhumattakaan. Fukusiman reaktorin siivoamisen arvio oli 623
miljardia dollaria. Niin ja 100 000 ihmisen evakointi kulut päälle. Odotetaan innolla miten olkiluoto 3 HÖRÄHTÄÄ käyntiin. En ainakaan itse ole silloin sitä katsomassa ja todistamassa. Siellä kun ei ole ollut yhtään ongelmia rakentamisen kanssa.