VESIOSUUSKUNTIEN PAKKOLIITÄNTÄÄ VASTAAN

KakkaJussi

/ #45 Vielä hieman...

29.11.2012 21:34

Tuolla aiemmin taisi joku mainta jotain PerusSuomalaisista. No se porukka on tämän lain lopullisia toimeenpanijoita, sitä pässilaumaa suorastaan rukoiltiin hallitukseen mukaan mutta ei se sopinut heidän kuvioihinsa. Hallituksesta käsin he ehkä olisivat voineet saada jotain aikaan mutta oppostiosta raukat vain heittelevät typeriä letkautuksiaan. Niin ja PS varmisti yhden toisenkin asian jäämällä oppositioon, rahan kaato EUhun jatkuu kiihtyvällä tahdilla, paradoksaalista kyllä EU oli se seikka jonka vuoksi PS sai "jytkynsä". No nyt on tilanne se, että ne varat mitä ei haudata maahan, lähetetään EUlle. Vielä yksi PSn emämoka, he olisivat voineet syrjäyttää sen puolueen hallituksesta jota he kokoajan aiemmin nälvivät, vaan kuinkas kävi, kuka vinoilee ja kenelle ja mistä.
On kaksi asiaa joita kadun ja häpeän, äänestin kerran tätä ns. ympäristöpuoluetta ja se toinen on vieläkin karmeampi munaus itseltäni, olin kannattamassa kuntamme liittymistä juuri tähän kaupunkiin, joka on tuomassa putkea minulle. Ja ne kaksi muuta kuntaa joihin olisi ollut mahdollista liittyä eivät ehkä olisi tätä "ideaa" toteuttaneet. Hyvä minä.

Pyydän anteeksi kakan suoltamisesta tänne mutta olen hieman poissa tolalatani tällä hetkellä.