Kohtuullisen kokoiset yläkoulut säilytettävä Salossa!

Lissu

/ #6 Miksi aina nuoret?

30.11.2012 22:11

Minun Mielestä se on väärin säästä rahaa Lapsilla/nuorilla...
Jokainen ketä on töissä on samanlainen veronmaksaaja ja sillä ei ole väliä onko Minkään maan kansalainen, sen ei pitäisi vaikuttaa...Minun mielestä nuorilla on säästetty tarpeeksi rahaa, esim. Nuorisotaloje sulkeminen ja yýhteisen isoon avamiseen, eikö siin ole nuorista/nuorten kehittymistä vähentämistä?! Miksi Yleensä kaikki pois nuorilta? Miksi niitä asioita ei voi vähentää/säästä toisella tavalla? Minun mielestä nuorille pitäisi keksiä errillaista puuha... Jos se menee tohon noin Niin miksi ei sitten laitetaan kaikki salon yläkoulut kiinni ja avataan yksi iso?? miksi ei niin? miksi just Larin koulu? Miksi ei esim. Moision tai hermannin???? En ymmärrä sitä?esim Moision- ja hermanninkoulu laitentaan kiinni, ne ovat kuitenkin lähekkäin ja jos miettii Rappula/Paukkulan/Halinkon yläköululeiset Niille on paljon pitempi makta(aikatauluja pitäisii muuttaa,lukujärjestykset pitää olla niin että nuoret ihtivät ajoissa tunnille, elikkä kaikki asiat pitäisi tässä asiassa miettiä, miten järjestely menee, miten NUORET SUHTAUTUVAT siihen?? Siinä on kuitenkin nuorten elämästä kiinni, se ei ole MISTÄÄN RAHAN SÄÄSTÄMISESTÄ kiinni vaan NUORTEN HYVIN VOINNISTA!! Oravan pyörä kiertää taas oravan pyörä!!