Kohtuullisen kokoiset yläkoulut säilytettävä Salossa!

Tuula Virtanen

#1 INFORMAATIOTA AIKATALUSTA

29.11.2012 11:16

Salon kaupungin hallitus kokoontuu seuraavan kerran ensi viikon maanantaina, eli 3.12.2012. Tähän mennessä olisi tarkoitus saada mahdollisimman paljon allekirjoituksia, jotta päättäjät näkisivät, mikä on asukkaiden/muiden henkilöiden mielipide asiasta. Adressi luovutetaan kaupungin hallituksen puheenjohtajalle maanantai aamuna klo. 9. Eli n. klo. 8.00 asti on aikaa kirjoittaa adressiin!

Lisäksi Salon seudun sanomat on ollut aiheesta kiinnostunut ja adressin olemassa olo tullaan mainitsemaan myös lehteen tehtävässä jutussa. Nyt vain pyörät pyörimään, jotta saadaan paljon allekirjoituksia!!!


Vieras

#2 Lauri

29.11.2012 13:34

Lauri on paras!!! Ei suljetaaaa!!!!
Vuosikurssia -11

#3 EX Laurilainen

30.11.2012 00:02

Laurin on todellakin paras koulu, rehtori on parhaimasta päästä. Tietenkin opettajat myös ovat loistavia työssään.
Älkäämme siis tässä asiassa säästäkö rahassa. Laurissa tehdään tulevaisuuden uramiehiä -ja naisia.
Järjen ääni

#4

30.11.2012 07:53

Hyvä Tuula, hienoa että joku kantaa huolta nuorten huomisesta. Ei ole yllätys, että nuoriso-ohjaajalla on näkemystä asiaan!
Tuula Virtanen

#5 Re: Kiitokset

30.11.2012 08:13

#4: Järjen ääni -

Kiitokset. Nämä nuoret on olleet minun asiakaskuntaan ja tiedän, mitä Laurin koulu heille merkitsee. Ja kaikill tuleville sukupolville myös.

 

Lissu

#6 Miksi aina nuoret?

30.11.2012 22:11

Minun Mielestä se on väärin säästä rahaa Lapsilla/nuorilla...
Jokainen ketä on töissä on samanlainen veronmaksaaja ja sillä ei ole väliä onko Minkään maan kansalainen, sen ei pitäisi vaikuttaa...Minun mielestä nuorilla on säästetty tarpeeksi rahaa, esim. Nuorisotaloje sulkeminen ja yýhteisen isoon avamiseen, eikö siin ole nuorista/nuorten kehittymistä vähentämistä?! Miksi Yleensä kaikki pois nuorilta? Miksi niitä asioita ei voi vähentää/säästä toisella tavalla? Minun mielestä nuorille pitäisi keksiä errillaista puuha... Jos se menee tohon noin Niin miksi ei sitten laitetaan kaikki salon yläkoulut kiinni ja avataan yksi iso?? miksi ei niin? miksi just Larin koulu? Miksi ei esim. Moision tai hermannin???? En ymmärrä sitä?esim Moision- ja hermanninkoulu laitentaan kiinni, ne ovat kuitenkin lähekkäin ja jos miettii Rappula/Paukkulan/Halinkon yläköululeiset Niille on paljon pitempi makta(aikatauluja pitäisii muuttaa,lukujärjestykset pitää olla niin että nuoret ihtivät ajoissa tunnille, elikkä kaikki asiat pitäisi tässä asiassa miettiä, miten järjestely menee, miten NUORET SUHTAUTUVAT siihen?? Siinä on kuitenkin nuorten elämästä kiinni, se ei ole MISTÄÄN RAHAN SÄÄSTÄMISESTÄ kiinni vaan NUORTEN HYVIN VOINNISTA!! Oravan pyörä kiertää taas oravan pyörä!!

Vieras

#7

01.12.2012 13:31

Onko adressista tiedottamista harkittu esim. Facebookin Salo-ryhmässä?
http://www.facebook.com/groups/6118734971/

Vieras

#8

01.12.2012 13:39

Nuoret ansaitsevat Laurin koulun kaltaisen hienon koulun!