Jokelan asema

Arto Aakko
Vieras

/ #12 Ei ku lisää autoilua nii luonto kiittää,hä!!!

22.01.2011 09:52

Itse 20-v junaa käyttäneenä voin todeta sen että minulle sinänsä ei koko aikana ole aseman palveluista ollut mutään hyötyä,5.30 junaan hyppään ja illalla tulen,se niistä palveluista,eli mulle iha sama loppuu eli ei,mutta toki olen "ns" toimisto-ja virkamies työntekijöiden puoilella,eli ihmisten keiden työajat mahdollistavat asemapalveluiden käytön,suotakoon se heille toivon mukaan jatkossakin.Tällä yritän sanoa sitä teille arvoisat VR:n päättäjät että tulkaas aamulla katsomaan,ennen kuutta meneviin juniin meitä "tavallisia"työläisiä nousee aika suuriakin määriä joista varmaan suurin osa ois esim.kuukausilippunsa tähänki päivään asti ostanu omalta asemalta eikä muualta.Eli aukioloajat on hanurista,järkevät ajat,mitään asiasta ymmärtämättä tai siitä tietämättä mielestäni olisivat esim.5.00-9.00 ja 14.00-18.00,veikkaan että nostaisi lipunmyynti tuloja.Tämä on minun mielipiteeni,sitä paitsi katson aamulla ulos ikkunasta ja pukeudun sen mukaan,ei minun oo tarvis päästä sisälle lämmittelemään.Annettakoon asia viisaampien käsiin.