Raiskauksille kovempi tuomio!

Elina Pisilä
Kalajoki

/ #78

10.09.2007 18:05

Ajatellaanpa sen tytön/naisen tai pojan/miehen elämää joka tulee raiskatuksi.. Elämä pilalla: masennusta, pelkoa, katkeruutta, itsevarmuuden puutetta yms. koko loppu elämä ja vain sen takia, että mies on halunnut vähän harrastaa seksiä väkipakolla.

No ajatellaanpa sitten sitä tuomiota, minkä raiskauksesta saa. Pääset ehdollisella! Se on niin väärin! Eikö tälle asialle oikeasti voi tehdä mitään? Kyllä voi, jos joku tuolla johtoportaassa tajuaisi, että nyt pitäisi tehdä tälle laille jotain. Mun mielestä raiskaajien tuomiot saisi olla sitä luokkaa mitä he itse ovat tehneet uhreille. Ei muuta kun palkataan joku hullu antamaan takasi samalla mitalla. Eiköhän siinä vaiheessa tiedä mitä tuli tehtyä. No ehkä vähä epärealistista, mutta se olisi ihan oikein.

Mutta ihan tosi. Luulen, että joka ikinen täysijärkinen ihminen on tässä maassa sitä mieltä, että raiskauksesta ei saisi päästä ehdollisella.

Katsoin tuossa noita edellisiä juttuja niin siinä olen ihan samaa mieltä, että oli se raiskaaja sitten mies tai nainen, tuomion tulisi olla sama, vaikka nainen olenkin. Raiskaus mikä raiskaus.