Levemir-insuliinin korvattavuus turvattava

Jope64

/ #85

15.12.2012 07:52

Lähetin postia eräille valtionvirkamiehille, erityisesti heille, jotka ovat olleet päätöstä tekemässä. Todennäköisesti viestin lähettäminen oli turhaa, mutta veronmaksajana oli pakko tehdä jotain!
Jos Levemir-insuliinin Kela-korvattavuus lopetetaan, saattaa se johtaa tuhansien diabeetikoiden kuolemaan. Silloinhan kyseessä on valtion tekemä suoranainen kansanmurha, harkittu sellainen!

On totta, että myös monessa muussakin sairaudessa ollaan samassa tilanteessa kun järjettömien säästöjen takia vaikeutetaan tietoisesti sairaiden ihmisten elämää. On hyvin vaikeaa ymmärtää ja hyväksyä samaan aikaa se kun Kreikalle, Espanjalle, Portugalille ja EU:lle lypsetään euroja surutta, mutta sitten omilta kansalaisilta viedään pois lääke, jota he kipeästi tarvitsevat 1%:n takia! Siis vaivaisen 1%:n takia! Sen prosentin olisi voinut ottaa esim. noista tukimiljardeis- ta, joita maailmalle lapioidaan veronmaksajien taskuista!

Ja maahan otetaan ensi vuonna taas 750 kiintiöpakolaista lisää + 100 pakolaista tarpeen vaaties- sa vielä senkin päälle. Niistäkin rahoista olisi voinut sen 1%:n ottaa!

Tuskinpa tuollaiset päätökset ainakaan parantavat suomalaisten suhtautumista mm. EU:hun, maahan- muuttajiin, ym. Päinvastoin kriittisyys vaan lisääntyy! Sen voin sanoa ainakin omalta kohdalta- ni tapahtuneen!!!