Fivan tutkittava uudelleen Ikaalisten Säästöpankin toiminta

Guevara

/ #40 Ratkaisu

18.12.2012 10:17

"Ei ole mitään asiaa mitä väkivalta ei ratkaisisi". Liituraitaväellä on rahaa ja tietynlaista valtaa, mutta todellinen valta on aina kansalla. Jos ajatellaan mitä he pelkäävät eniten on terveyden menetys (tietysti kuoleman ohella). Jos meillä ei ole muita keinoja käydä oikeutta ja tehdä politiikkaa niin tämä on sitä kieltä mitä hekin ymmärtävät. Jaloilla äänestäminen on tietysti toinen voimakas keino yksittäisiä yrityksiä vastaan, mutta kun puhutaan syvemmälle ulottuvista kitkemättömissä olevasta rikollisuudesta terrorismi tai vallankumous jää ainoaksi toimivaksi vaihtoehdoksi. Tähän on näköjään ja valitettavasti tultu Suomenkin maassa.. Kysymys on vain osaammeko kohdentaa tämän luontaisen tarmomme keskenämme nakkikioskilla tappelusta hieman sivistyneempään ja tarkotuksenmukaisempaan suuntaan. Asia on kuitenkin se että jos tämä maa ei hoida asioitaan fiksusti niin sitten nämä konstit ottaa käyttöön sellaiset sekopäät että tulos on viime päivien Amerikan mallin mukainen. Luottamus tämän maan "systeemiin" on säilyttävä. Liituraidat, älkää tehkö tästä vaikeampaa.