Fivan tutkittava uudelleen Ikaalisten Säästöpankin toiminta

varjo MOT

/ #48 kavaltajan kosto

20.12.2012 07:47

voitto puhalsi pankille vakuutena olleista metsistä puut alkuvuonna 93 ja ja ajatti ne tourun sahalle hauholle turvaan ulosotolta.hän myi niistä tilinpäätöksen mukaan vuoden loppuun mennessä
757.663:85 mk edestä.myymättä jäi taseen mukaan 575.149:00 mk arvoinen varasto.nämä rahat olisiva
kuuluneet ikaalisten säästöpankille.vouti oli saanut ikaalisissa ulosmitattua n.300 m3 kuusipuuta,joiden ulosotto antoi pilaantua metsälaanilla kesästä 93 kesään 94,jolloin ne olivat lähes arvottomia.olisi voitto näillä rahoilla lyhennellyt velkojaan kummasti ikaalisten pankille.
ja on tosi...ja päihittää ylen esittämän surkean mot- kyhäelmän mennen tullen.