Ambulanssin puolesta - Kaustinen

Johannes

/ #7 Hyvän asian puolesta

25.12.2012 19:31

Tässä adressissa kysymys lienee siitä, että Kaustiselle sijoitetun ambulanssin tasoa nostetaan tasosta 8/5 tasoon 24/7. Tämä tason korottaminen maksaisi jonkin verran. Tämä asia siis koskee vain kaustislaisia.

Halsuan ja Vetelin asukkaat tyytyvät/on tyytyminen Jytan esittämään ambulanssipalvelutasoon. Tunnetusti kaustislaiset ovat niin fiksua väkeä, että eivät he muutenkaan maksattaisi omia vain heitä koskevia kuluja ulkopuolisilla.

Kaustisen valtuustossa on edustava määrä perussuomalaisia, jotka ymmärtävät ihmisten tarvitsemien palveluiden tärkeyden ja joille eurot eivät niin suurta merkitse. Kannattaa nyt p-suomalaisten valtuustoryhmän tehdä esitys lisämäärärahan saamiseksi ensi vuoden Kaustisen kunnan budjettiin ambulanssipalvelun saamiseksi entiselle tasolleen. Arvatenkin tämä lisämääräraha on vain läpihuutojuttu valtuustossa, jossa on niin merkittävällä määrällä edustajia arvot ovat kohdallaan. Tämä asia siis todella koskee vain kaustislaisia.