Oriveden Opisto säilytettävä Orivedellä!

Ex-tamperelainen Kalevan kolli

/ #65 Huh, huh!

10.01.2013 19:24

Tää touhu Oriveden Opiston muuttosuunnitelmien ympärillä on aivan älytöntä puuhastelua!! Yhtä älytöntä olisi ehdottaa, että Rönnin tanssilava siirrettäis Iiresjärven rantaan Tampereelle!! Joka lavvantaiehtoo Pispalan sällit olis soittamassa humppaa, kioskissa Tampere-seura myis vissyä ja tamperekalsareita, kooveeläiset myis kahveeta ja pullaa, kahvivetet otettais Iiresmotarista ja kaikki olis hommissa tiätysti talkoilla! Polliisit tosin olis vapaapäivinä järkkäreinä vissypalkalla! Hianoo kulttuuria - ja piänet kulut!! Tääkö olis sovellettuna meininki myäs Oriveren Opiston osalta Tampereelle muuton jälkeen, mitähäh, KVS-nerot?? Mikä on se matematiikka, jolla KVS:n älyköt ovat muuttoehrotuksiin kääntyneet? Tulot laskettu euroissa ja menot markoissa ja sitten ihmetelty kun viivan alle ei jää mitään! Eli tamperelaisittain, älkää ny hulluja puhuko! Kyä tamperelaisekki tiätää, että Oriveren opisto on Oriverellä, Tampereella mitään semmosia opistoja oo, eikä tuu, kyä jämpti onnii nää..!
Jos siä Oriveren Opisto-nimisessä virmassa on pee niinku aa, niin piretään talkoot, kyä se kuntoon saaraan! Määki lähren mukaan! Oon tosi kuullu, että talous olis siä ihan ok...?
OPISTO PYSYKÖÖN ORIVERELLÄ, SIÄ ON SEN KOTI! Hyvä jerppen ile, älä hyyry!!