Ruoka Ihmisille, EI Jätteeksi: S-Ryhmä, Suur-Savo, Stockmann..

HESE

/ #46 Hyvinvointivaltio SUOMI

18.01.2013 02:10

Mielestäni kokoomuksen valehtelemassa ns."hyvinvointi" Suomessa ei edes rutiköyhien pitäisi anella ruoaksi vanhenevia elintarvikkeita. Mikä se sitten on tämä "hyvinvointivaltio" Suomi? Tämä on kokoomukselaisten ja niiden hännystelijöiden ylläpitämä hyvävelijärjestelmä, joka takaa erinomaisen toimeentulon vain jäsenilleen kaikkien muiden kustannuksella. Asuminen sekä ruoka on jatkuvien hinnankorotuksien takia liian kallista ja niiden maksamiseksi meidän muiden täytyy tehdä pätkätöillä ja pienellä palkalla aina entistä kovemmin töitä ja pidempiä työpäiviä, eikä eläkkeellekkään kohta päästä milloinkaan, koska huonolla sekä vähäisellä ravinnolla ja/tai jatkuvalla ylirasituksella ei voi saavuttaa edes nykyistä eläkeikää. No, sehän se näillä hyväveli ihmisillä juuri onkin tavoitteena, ettei olisi liikaa eläkelläisiä ja työttömiä joille täytyisi maksaa eläkettä eikä työttömyyskorvauksia ja heidän tarvitsemia hoitoja ym. palveluita. Tällä nazien juutalaisille käyttämällä mallilla ja keinolla he takaavat itselleen aina vain enemmän eläketuloja ja paremman elämän. JOS tämä olisi kaikille Suomalaisille oikeasti hyvinvointivaltio, olisi vanheneva ruoka järkevää kierrättää vaikka sitten bio energiaksi. Muistakaa äänestää, mutta elkää helevetissä enään ainakaan kokoomusta!