Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

kyllästynyt inisijöihin
Vieras

/ #214 huh huh

02.02.2011 11:36

yksinkertainen vastaus ilman adresseja.. älkää kattoko semmosta ohjelmaa jos ette hyväksy! mä en oikeesti ymmärrä et miks joku haluais jonku viktorian telkkariinsa? kouluttaa nameilla? ite kokeilin nameilla eka kouluttaa kyllähä se koira oppi. mut mitäs sit ku ei saanukkaa nameja :O tajus et hei emmä saa tästä mitää joten mä teen nyt näin. nyt olen koirani saanu ruotuun ilman nameja ja mistä sitä tietää minkälaisia muita metodeja se viktoria tekee ku on kamerat off??.. ja täällä suomessaha se on editoitu niin et se on koiraystävällisempi :O alkaa kyllästyttää tää lässytys. koiraa pitäs paapoa vaa! vähänkää yrität komentaa tai jotain ni heti ollaa motkottamassa et noin ei saa tehä ja ilmotan sinne ja tänne laitanpa adressinki et ei vain saa koiraa tai lemmikkieläintä tää joka on vaikka komentanu pentukoiraa ulos opetuksen vaiheessa pissimisestä sisälle... miettikää oikeesti ennenku allekirjotatte ja vielä enemmä millasia adresseja tehettä... Maailmassa tapahtuu pahempiaki asioita eläimille ja ihmisille jne. iha oikeesti haloo