Seksuaali- ja väkivaltarikollisille kovennetut rangaistukset, pelasta elämä

Vieras

/ #26 Re: Eikö pedofilia ole muka sairaus!?!?!? TOTTA KAI SE ON!!!!!

04.02.2011 01:03

#23: LAPSI ON LAPSI EI MIKÄÄN LELU!!!!!! - Eikö pedofilia ole muka sairaus!?!?!? TOTTA KAI SE ON!!!!!

No mitä jos tämä 13v ONKIN jo kunnolla kasvanut? Ja ONKIN jo tietoinen omasta kehostaan. Mitä jos tämä  mies EI pilaakkaan tämän "lapsen" elämää. Mitä jos tämä pieni pää ONKIN tykännyt tapahtumasta ja tulevaisuutta EI olekkaan revitty palasiksi. Ja tyttö (tässä esimerkissä)  luottaakin miehiin ja kunnioittaa heitä tulevaisuudessa?? Mitä jos tyttö vastedeskin TYKKÄÄ miesten lähestymisestä ja myös itsestään?? Tämähän on kaikki ihan SPEKULAATIOTA ! "mitä jos"-tyyliin. Me kaikki ihmiset ollaan YKSILÖITÄ ja koetaan asiat omalla yksilöllisellä tavalla. Toinen voi tykätä jostain mitä toinen inhoaa. Ei tällaista yleistystä niinkuin em. kirjoittaja harrastaa saisi olla.  Hänen pitäisi itse ottaa järki käteen ja miettiä millaisia yleistyksiä ja sontaa tänne suotaa. Vaan vaikeahan se järki on käteen ottaa, jos sitä ei ole. JOS elämä on pilattu, niin se toki on väärin ja inhottavaa, mutta kun se ei pilaannu kaikilla samoista asioista niinkuin tämä em. kirjoittaja luulee.