Vastustan tiettyjen koirarotujen kieltolakia

Vieras

/ #317 Kysnpä vaam

05.02.2011 14:32

Jos kerran vika on taluttimen toisessa päässä niin katsokaa sitten koiranomistajat omaan peiliin! Kansanedustajat yrittävät tehdä asialle jotain mihin koiranomistajat eivät itse kykene, sitävarten lait on, että kun kansaa ei muuten saada kuriin, niin sanktioitten avulla se laitetaan kuriin.

Vai että pentumyyjät vastuulle, hah, kuka myyjä alkaa tarkistelemaan kunkin ostajan menneisyyttä kun sitä ei edes aina ole. Jokainen voi hankia koiran ja kasvattaa siitä minkälaisen haluaa, kukaan ei puutu tai kysele perään kunnes jotain tapahtuu.

Autotko pitäisi kieltää samalla kun nekin aiheuttavat onnettomuuksia?
Satutteko tietämään, että auto on hyödyke joka helpottaa ihmisen liikkumista ja jonka käytöllä valtio kerää verotuloja kymmeniä miljardeja ja joilla taas rahoitetaan yhteiskunnan toimintaa. MItä tekee koira? Koirahan on ihmisille lemmikkieläin ja ainoa hyöty siitä on yhteiskunnalle on verotulot koiran ylläpidosta koituvista kuluista, on lähes naurettavaa verrata koiran ja auton merkitystä yhteiskunnalle missään yhteydessä.

Ja kun joku vertaa raiskauksia, pedofiileja ja väkivaltaan tässä yhteydessä niin miksi, eihän kyse ole edes samasta asiasta, ja kyllä valtiovalta tekee myös näille asioille jotain, ei se ratko vain TEIDÄN koiraongelmianne.