Lakimuutos löytöeläinten käyttämisestä koe-eläiminä pysäytettävä

Euroopan Unioni on tuomassa Suomeen lakia, jonka mukaan orpoja lemmikkieläimiä voitaisiin kuljettaa koe-eläimiksi. Lain voimaantulo pitää pysäyttää, koska jokaisella elävällä olennolla on oikeus elää hyvissä olo-suhteissa ja koska laki toisi voimaan tullessaan takapakkia eläintensuojelulle. Lainsäädäntöä tulisi päinvastoin kehittää sellaiseen suuntaan, että koe-eläinten käyttöä etenkin kaupallisiin tarkoituksiin rajotettaisiin nykyistä voimakkaammin. Lisätietoa suunnitellusta lakimuutoksesta, jonka voimaantulon haluamme estää: http://www.hesy.fi/info/tiedote220413.html

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Aija Elshafei voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö kannabis laillistaa?