Lakimuutos löytöeläinten käyttämisestä koe-eläiminä pysäytettävä

Euroopan Unioni on tuomassa Suomeen lakia, jonka mukaan orpoja lemmikkieläimiä voitaisiin kuljettaa koe-eläimiksi. Lain voimaantulo pitää pysäyttää, koska jokaisella elävällä olennolla on oikeus elää hyvissä olo-suhteissa ja koska laki toisi voimaan tullessaan takapakkia eläintensuojelulle. Lainsäädäntöä tulisi päinvastoin kehittää sellaiseen suuntaan, että koe-eläinten käyttöä etenkin kaupallisiin tarkoituksiin rajotettaisiin nykyistä voimakkaammin. Lisätietoa suunnitellusta lakimuutoksesta, jonka voimaantulon haluamme estää: http://www.hesy.fi/info/tiedote220413.html

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Aija Elshafei voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö maataloustukea pienentää?