Lakimuutos löytöeläinten käyttämisestä koe-eläiminä pysäytettävä

Euroopan Unioni on tuomassa Suomeen lakia, jonka mukaan orpoja lemmikkieläimiä voitaisiin kuljettaa koe-eläimiksi. Lain voimaantulo pitää pysäyttää, koska jokaisella elävällä olennolla on oikeus elää hyvissä olo-suhteissa ja koska laki toisi voimaan tullessaan takapakkia eläintensuojelulle. Lainsäädäntöä tulisi päinvastoin kehittää sellaiseen suuntaan, että koe-eläinten käyttöä etenkin kaupallisiin tarkoituksiin rajotettaisiin nykyistä voimakkaammin. Lisätietoa suunnitellusta lakimuutoksesta, jonka voimaantulon haluamme estää: http://www.hesy.fi/info/tiedote220413.html

Allekirjoita tämä adressi

Täytä alla oleva lomake allekirjoittaaksesi tämän adressin, jonka on laatinut Aija Elshafei. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Kannattaisiko Suomen liittyä Natoon?