Lentoasemalla työskentelevien työmatkojen puolesta

Helsinki Vantaan lentoasema työllistää yli 20 000 ihmistä ja tämä luku on alati kasvava. Suurin osa meistä työskentelee vuorotyössä, vuorokauden ja viikon ympäri. HSL:n julkisen liikenteen uudistukset ovat monelle meistä hankaloittaneet työmatkoja, sillä lakkautettuja linjoja on monia ja tällä hetkellä terminaaliin asti kulkee vain yksi bussi kunnes juna-asema joskus tulevaisuudessa valmistuu. Se ,että olisikin vain yksi bussilinja keskustan suunnasta (reittiä käyttävät lähinnä ne matkustajat, jotka eivät asu lähellä kehäradan juna-asemia), mutta tämän linjan ongelmat liittyvät sen ruuhkaisuuteen ja päivittäiseen myöhästelemiseen. Ruuhkainen se on jopa niissä mitoissa, että kuski tekee usein päätöksen jättää matkustajat pysäkille.

Me allekirjoittaneet haluamme HSL:n uudelleenharkitsevan julkisen liikenteen verkostoa, jotta työmatkamme palautuisi sujuvaksi.

Tämä adressi tullaan luovuttamaan allekirjoituksineen HSL lle 1.10.2015

Saija Sidiropoulou    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Saija Sidiropoulou voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko lääkäreitä kouluttaa enemmän?