Leppätien kielikylpykoulun puolesta

Adressi sipoolaisen Leppätien kielikylpykoulun kunnostamiseksi. Leppätien koulun oppilaat evakuoitiin 26. tammikuussa 2009 koulun vakavien homevaurioiden vuoksi väliaikaisiin parakkikouluihin. Nyt kunnan sivistysvaliokunta ei saa tehtyä päätöstä koulun kunnostamisesta ja lapsia uhkaa pitkä evakkotaival painajaismaisissa kalteri-ikkunaisissa parakeissa oman koulun seistessä tyhjillään. Samaan aikaan kun oma koulu seisoo tyhjillään kunta maksaa vuokraa parakeista ja kuluja tyhjillään seisovasta koulusta. Onko tässä järkeä? Kielikylpy kuihtuu evakkoretken pitkittyessä ja lapset kärsivät ala-arvoisissa tiloissa. Kielikylpy, joka on ollut kaksikielisen kunnan ylpeys on vaarassa.
Haluamme että kunta kantaa vastuunsa ja korjaa Leppätien oppilaiden oman koulun kuntoon pikaisesti. Lapset eivät saa kärsiä!

SUURI KIITOS KAIKILLE OSALLISTUNEILLE! KOULUN SUUNNITTELU ON ALKANUT JA RAHAT UUTEEN KOULUUN VARATTU BUDJETTIIN TÄLLE JA ENSI VUODELLE.

Kati Liukko, Leppätien koulun vanhempainyhdistys    Ota yhteyttä adressin tekijään