Luukin koirapuisto takaisin

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/421633_327533127304564_100001436381224_1018428_247145180_n.jpgLUUKIN KOIRAPUISTO SULJETTU

Luukin puisto oli yksi pääkaupunkiseudun suurimmista koirapuistoista ja siksi suosittu tapaamispaikka monille kaveriporukoille. Se oli erinomainen paikka koirille turvallisen, tasaisen kentän vuoksi. Luukin puisto oli myös osa vinttikoiraurheilun historiaa, sillä aikoinaan 60- ja 70-luvulla siinä sijaitsi harjoitusrata jossa juostiin treenejä ja epävirallisia kilpailuja. Puiston koko ja muoto olikin peruja tuolta ajalta.

Nyt puisto on suljettu koska siihen tilalle tulee festareita varten telttailualue. Tämäkin alue saadaan siis turmeltua roskiin ja lasinsiruihin pysyvästi.

Luukin päärakennuksen ja caravan-alueen ympärillä on kesantopeltoa hehtaareittain! Vaadimme säästämään historiallisen ja erittäin suositun koira-aitauksen koirien käytössä ja siirtämään mahdolliset telttailualueet muualle, joutoniityille!

Lisäys 16.3.12 klo 22:30

Koirapuisto on avattu

Luukin puistosta on tänään päivällä poistettu munalukot ja kieltokyltit portilta. Asia on vahvistettu Helsingin kaupungin liikuntavirastosta, josta ei ole tavoitettu kuitenkaan henkilöä joka osaisi kertoa sulkemisen syistä, puiston tulevaisuudesta tai mahdollisesti telttailualueen siirtämisestä.

Adressi jatkaa elämäänsä koirapuiston säilyttämisen puolesta ja telttailualueen siirtämiseksi toisaalle.

Lisäys 23.3.12 klo 09:40

Lisätty uusi tiedote "Tiedotteet" -välilehdelle.

Lisäys 8.4.12 klo 23:00

Lisätty uusi tiedote "Tiedotteet" -välilehdelle.