Me allekirjoittaneet edellytämme, että Forssan kaupunki ryhtyy välittömiin toimenpiteisiin Ruostejärven leirikeskuksen kunnostamiseksi

Forssan hallinnoima Ruostejärven leirikeskus on tuonut iloa lapsille ja nuorille kymmeniä vuosia. Leirikeskustoiminta lopetettiin 2011 rakennusten huonon kunnon takia. Alueen rakennusten kunnostaminen ja huolto on ollut vuosia huonoa, osin olematonta. Alueella oleva sauna on kunnostettu ja siellä järjestetään yleisölle saunavuoroja.

Viimeisen selvityksen mukaan kunnostaminen tulisi maksamaan noin 1,5 miljoonaa euroa. Vaihtoehtoina on kuitenkin kunnostaa alue yhdessä yhdistysten, yritysten, rakennuspuolen opiskelijoiden ja talkooporukoiden voimin, usean vuoden aikana, jolloin kustannukset kaupungille tulevat olemaan murto-osa arviosta.

Manu Mäkinen 045-8842186    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

TAI

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista sivustollamme. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

Tulisiko kouluissa olla viikoittainen kasvisruokapäivä?